Penny Market přichází s „Co je české, to je dobré“

V rámci svého sortimentu Penny Market tradičně preferuje české potraviny. Vychází tak vstříc preferencím spotřebitelů a zároveň potvrzuje fakt, že 7 z 10 potravinářských výrobků v PENNY je českých. Toto tvrzení podpoří dlouhodobou komunikací s claimem „Co je české, to je dobré“, jejíž hlavním cílem je pomoci zákazníkům v orientaci o původu zboží.

„Co je české, to je dobré“, je nejen pokračováním dlouhodobé komunikační a obchodní strategie společnosti Penny Market, ale také reakcí na novelu zákona o potravinách a tabákových výrobcích, která specifikuje pravidla pro dobrovolné označování produktů jako je Česká potravina.

„PENNY se dlouhodobě zaměřuje na prodej českých potravinářských výrobků. Celkem 7 z 10 potravinářských výrobků v PENNY splňuje kritéria pro označení jako Česká potravina nebo Vyrobeno v České republice.  V souvislosti s novelou zákona o potravinách budeme potravinové výrobky splňující kritéria pro označení Česká potravina s platností od 8. září trvale označovat na letácích logem s českou vlajkou, tzv. stoppery v prodejnách, cenovkami u produktů a postupně pak i na obalech privátních značek PENNY. Prostřednictvím této komunikace chceme našim zákazníkům připomenout, jak se v nabídce českých potravinových výrobků v rámci sortimentu PENNY dlouhodobě orientovat, “ vysvětluje Zlata Ulrichová, vedoucí strategického marketingu společnosti Penny Market.

Tato dlouhodobá komunikační strategie se promítá i do prodeje ovoce a zeleniny nestandardních tvarů a velikostí, které také splňuje kritéria pro označení Česká potravina. Hlavním cílem řetězce je snížení plýtvání potravinami a zároveň pomoc českým farmářům s výpěstky, které nesplňují aktuálně nastavená estetická kritéria. Za zvýhodněnou cenu je ovoce a zelenina rozmanitých tvarů i velikostí k dostání v síti prodejen PENNY v rámci celé České republiky již od 15. srpna.

Dlouhodobou komunikaci českých výrobků PENNY odstartuje aktivační kampaní, která poběží od 8. září do 5. října letošního roku. Aktivační kampaň s claimem „Co je české, to je dobré podpoří“ jak komunikační kanály v prodejnách PENNY, tak i klasické reklamní formáty v outdooru, tištěných a on-line médiích. V rámci kampaně Penny Market uvede i rozhlasový a televizní spot.

Součástí aktivační kampaně bude i zahajovací soutěž pro držitele zákaznických PENNY karet. Pokud v době trvání kampaně nakoupí v kterékoli prodejně PENNY za více než 100 Kč a zároveň budou mít ve svém nákupu alespoň jeden český výrobek, získají slevové kupony na české potraviny.

 

Zdroj: Penny Market s.r.o.

Praha, 12. září 2016