Parfumerie Douglas změnila nejužší vedení

Parfumerie Douglas obměnila svůj lokální vrcholový management. Má nového generálního ředitele a finanční ředitelku. Dosavadní CEO pro CZ&SK Michal Kocman nově z pozice CEE Purchasing & Assortment Director dohlíží na oblast nákupu a sortimentu celého regionu střední a východní Evropy. Společnost si od organizačních změn slibuje zlepšení a zrychlení spolupráce s obchodními partnery a dodavateli v rámci mezinárodní strategie Parfumerie Douglas #ForwardOrganisation.

V křesle CEO pro Českou a Slovenskou republiku vystřídal Kocmana někdejší CFO společnosti Alexandr Štach. „Společně s Alexem se nám v posledních pěti letech povedlo uskutečnit rozšíření společnosti na slovenský trh, rozjet v plné síle e-commerce aktivity, a to vše podpořit vybudováním supply chain struktury a implementací CDC,” uvedl Michal Kocman s tím, že jeho nástupce bude dále rozvíjet spolupráci s partnery a dodavateli ve všech oblastech týkajících se případné expanze, podpory prodejů a rozvoje na obou trzích.

Další personální změna se týká křesla finančního ředitele. Po čtyřech letech působení ve společnosti se funkce Financial Director Parfumerie Douglas CZ&SK chopila Tereza Trunečková. „Zaštítí už nejen controlling a reporting, ale i kompletní finanční vedení Parfumerie Douglas a bude pevnou oporou formy společného byznysu s obchodními partnery,” zdůraznil Kocman.

Michal Kocman, který se přesunul do vedení společnosti pro trh střední a východní Evropy, má jasnou vizi. Chce především upevnit a zefektivnit spolupráci s obchodními partnery a dodavateli, posunout ji na nadnárodní úroveň a obohatit tak společný byznys. „Se svým týmem, částečně rozděleným do klastrů dle zemí, budeme spolupracovat na strategii sortimentu všech kategorií a na harmonizaci obchodních podmínek. Dále také zaštítíme kompletní strategii sortimentu pro celý CEE region, chceme zejména zefektivnit aktuální procesy, zrychlit celý supply chain proces v rámci CEE regionu. To vše s cílem zjednodušit a optimalizovat organizaci, procesy a komunikaci v rámci spolupráce s dodavateli,” poznamenal.

 

Zdroj: Surikata PR

Praha, 10. prosince 2022