Zájem velkých firem o kvalitní e-shopová řešení na míru v České republice znatelně roste. O tom svědčí i narůstající obrat společnosti Shopsys, který se za poslední dva roky zvýšil o 90 %, tedy téměř na dvojnásobek. Počet realizovaných zakázek firmy se sice během posledních dvou let o něco snížil, nicméně jejich rozsah se vyšplhal oproti předchozímu období na několikanásobek.
Agentura Shopsys, která se specializuje na vývoj předních internetových obchodů na míru, eviduje nárůst obratu za poslední 2 roky o 90 %, a to z původních 23 847 000 Kč na 45 203 000 Kč. Ziskovost firmy po odpisech a úrocích za stejné období stoupla o 4,68 milionů, přičemž k jejímu nárůstu došlo zejména díky zvýšení efektivity práce.
S růstem obratu firmy se zvýšil také počet zaměstnanců včetně nového marketingového a finančního ředitele i spuštění interního HR oddělení. Růst firmy potvrzuje i skutečnost, že do nejvyššího vedení společnosti aktivně hledá vhodného kandidáta pro řízení českého i zahraničního obchodu.
K výrazné změně došlo také ve velikosti jednotlivých zakázek. Oproti roku 2016 je nyní rozsah typické zakázky několikanásobně vyšší a její cena se pohybuje přes 3 miliony korun. „Reflektujeme tak výrazně vyšší nároky našich klientů, kterým poskytujeme kompletní řešení na míru. Od implementace nového e-shopu, přes následnou péči a rozvoj až po návazné marketingové služby. Stavíme na nejlepších technologiích, svou práci naceňujeme transparentně a klienti se mohou spolehnout, že vše, co slíbíme, dodáme kvalitě a v termínu. Jsem rád, že společnosti rostou nejen finanční ukazatele, ale i ty měkké jako spokojenost zákazníků” říká Lukáš Havlásek, CEO společnosti Shopsys.
Značný růst firmy je navíc podporován externím financováním. Letos firma Shopsys obdržela další investici, a to ve výši 6 milionů Kč. Strategickým investorem je fond Reflex Capital Ondřeje Fryce, který do Shopsysu v minulosti již dvakrát investoval. Celkově již Shopsys získal na vývoj opensource e-commerce platformy Shopsys Framework a jeho expanzi více než 30 milionů Kč.
Zdroj: Shopsys
Praha, 11. června 2019