Ovocné pivní mixy zažívají v posledních letech renesanci. Stále oblíbenější je nealko verze, u které značka Cool, jedna z nejvyhledávanějších na trhu, zaznamenala v loňském roce ještě dynamičtější růst, a to o 32,9 %. Na rostoucí oblibu mixu nealkoholického piva a ovocné šťávy reaguje značka Cool novou příchutí Rybíz a limetka i uvedením celého portfolia ve verzi s obsahem alkoholu 0,0 % obj.
V roce 2011 vstoupila značka Cool na trh s alkoholickou variantou a založila novou úspěšnou kategorii pivních mixů. Letošní novinkou reaguje na změnu v chování konzumentů v posledních letních sezonách, kdy výrazně rostla poptávka po nealko variantách. „Již několik let je nejprodávanější variantou grep. Přesto vnímáme, že velká část konzumentů ráda experimentuje a zkouší nové příchutě. To se nám potvrdilo i loni u příchutě Malina a borůvka,“ vysvětluje důvody uvedení nové příchutě manažerka značky Katarína Košťáliková a dodává, že dalším zřejmým trendem ve spotřebitelském chování je rostoucí preference nealkoholických variant.
Z toho důvodu přichází značka na trh s variantou 0,0 % obj. alkoholu u všech příchutí nealko portfolia. „S ohledem na aktivnější životní styl se spotřebitelé u ochucených nápojů čím dál více zajímají o jejich energetickou hodnotu. Vedle absence konzervantů a umělých barviv je uvedení verze s obsahem alkoholu 0,0 % obj. další krok, abychom vyšli vstříc jejich potřebám,“ uvádí Košťáliková s tím, že novinka bude mít pouze 18 kcal na 100 ml, což bude zřejmé i na přední straně obalu.
Kampaň: Dej městu šťávu
Také letos značka Cool připravila novou kampaň, ve které hrají důležitou roli akvarelové barvy. Cílí na mladé dospělé lidi a prostřednictvím nového spotu oživuje města, která jsou nyní více než kdy dříve opuštěná a nálada v nich pochmurná. Akvarely a ovoce rozlévající se z Cool plechovek po zdech a chodníku však dodávají městu šťávu a dělají ho výjimečným a ideálním místem k letnímu osvěžení.
Komunikační kampaň se v letošním roce soustředí zejména na digitál a televizi, nechybí sociální sítě, outdoor, partnerství a aktivace a PR. „Marketingová komunikace i letos pokračuje ve využívání akvarelových motivů, které jsou ústředním a spojovacím prvkem všech formátů, které ke komunikaci využíváme,“ vysvětluje Katarína Košťáliková. Cool navíc letos pokračuje v úspěšném partnerství se značkou Rekola. „S Rekoly plánujeme ukázat, kam všude se ve městech dá vyjet na výlet, aktivně trávit volný čas s přáteli a po sportu se osvěžit právě nealkoholickým drinkem s různými příchutěmi,“ říká Katarína Košťáliková. Díky spolupráci se mohou cyklističtí nadšenci těšit na volné jízdy na rekolech, chybět nebudou ani samplingové aktivity. Poprvé v desetileté historii značka plánuje pro komunikaci využít také influencery.
Zdroj: Dark Side a.s.
Praha, 16. května 2021