O regionální speciality v Lidlu byl zájem

Od čtvrtka 6. srpna se v Lidlu historicky poprvé představili regionální dodavatelé s nabídkou lokálních výrobků. Akce s podtitulem „Ochutnejte to nejlepší z regionů!“ umožnila zákazníkům zakoupit regionální speciality napříč všemi prodejnami v České republice. Mezi nejprodávanější produkty se zařadily Lomnické suchary a Štramberské uši od Hezounů. Pro velký úspěch plánuje společnost Lidl akci zopakovat.

Cílem společnosti Lidl bylo dopřát zákazníkům exkluzivní nabídku regionálních produktů, ale současně podpořit místní vinaře, pekaře, cukráře či řezníky a také domácí ekonomiku. V nabídce mohli zákazníci naleznout více než 70 produktů, které byly specifické pro jednotlivé regiony a v nabídce obchodních řetězců se příliš často nevyskytují.

„Jsme velice rádi, že jsme našim zákazníkům mohli umožnit zakoupit produkty z různých krajů České republiky. Zpětná vazba nám potvrzuje, že je o regionální výrobky velký zájem, a proto v budoucnu plánujeme akci zopakovat a nabídnout další vybrané lokální speciality,“ uvedl jednatel společnosti Michal Farník.

Největší zájem zákazníci projevili o Lomnické suchary a Štramberské uši od Hezounů. Třetí místo obsadil med květový z Vysočiny. Regionální dny přivedly do prodejen také lokální pivovary, díky kterým bylo možné nabídnout zákazníkům pivo z různých krajů České republiky. Nejčastěji si návštěvníci prodejen Lidl odnesli pivo Podkováň Karamel ze středočeského pivovaru Podkováň. Nemalý zájem byl také o světlý ležák z Pivovaru Konrad a o Platan Desítku z Pivovaru Protivín.

 

Zdroj: Lidl

Praha, 20. srpna 2020