Společnost dm uvádí novou mobilní aplikaci Moje dm. Zákazníci s ní budou moci nejen přímo nakoupit či sbírat body věrnostního programu, ale uvidí také historii nákupů, zajímavé novinky v sortimentu nebo podrobné informace o produktech na prodejně díky čtečce čárových kódů. Aplikace bude disponovat příjemným a intuitivním uživatelským prostředím.
Bez chytrého telefonu se dnes obejde jen málokdo. Pro řadu lidí představuje snadný přístup k denním činnostem, jako je například nakupování. „Aplikace Moje dm je dalším krokem v mezinárodní omni-channel orientaci společnosti dm. Vytváří prostředí, které propojuje online a offline nabídku dm drogerie a vyjde tak maximálně vstříc potřebám našich zákazníků,“ komentuje zavedení nového nástroje Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.
Aplikace nabídne svým uživatelům jednodušší, rychlejší a pohodlnější nákup. Zároveň přinese řadu výhod. Umožní například nakupování v online shopu, prohlížení historie a zrychlený nákup již zakoupeného zboží, kontrolu dostupnosti produktů v oblíbené prodejně či skenování informací o vybraném zboží pomocí EAN kódu. Příjemný benefit představuje i nákupní seznam, který lze sdílet s rodinou či přáteli. „Zákazníci, kteří si svou věrnostní kartičku active beauty propojí se svým kontem v online shopu, budou moci v nákupní aplikaci aktivovat a uplatňovat eKupony a využívat tak všech výhod věrnostního programu naplno. Díky vlastnímu autorizačnímu QR kódu budou mít zákazníci kartičku vždy po ruce a zároveň jednoduše zjistí svůj bodový stav,“ upřesňuje Peroutka.
Zdroj: LESENSKY.CZ s.r.o.
Praha, 5. dubna 2022