Na POPAI CE AWARDS získala nejvíce ocenění společnost DAGO

Ve čtvrtek 24. listopadu proběhlo vyhlášení letošních POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. Nejvíce cen si, stejně jako z loňského ročníku, odnesla společnost DAGO. Uspěla hned se šesti realizacemi.

„V letošním středoevropském kole soutěžilo 107 realizací v devatenácti kategoriích. Vítezství a ocenění šesti našich projektů si velmi vážíme a současně jsme rádi, že jsme mohli na těchto projektech pracovat a spolu s našimi klienty přispět k lepšímu prostředí místa prodeje,“ říká Martin Vorel, výkonný ředitel společnosti DAGO.

dago-captain-morganOcenění vynikající realizace získal endcap Captain Morgan pro klienta Stock Plzeň-Božkov, a navázal tak na loňský úspěch, kdy se stala loď Captain Morgan dokonce absolutním vítězem večera. Také v další kategorii zaznamenalo DAGO s Captainem Morganem úspěch. Akční paletový ostrov Captain Morgan, dřevěné ručně zdobené jednopaletí v podobě lodi, si odnesl první místo v kategorii alkoholických nápojů.

Dalším oceněným projektem DAGO je kartonový stojan cideru Somersby Budějovického Budvaru navozující atmosféru příjemného letního dne, v soutěži získal vítězství v kategorii nejlepší realizace z kartonu.

V kategorii potraviny se na první příčce umístil endcap Vitana farmářských polévek v podobě farmářského stánku plného chuti. Realizace, díky níž si zákazníci mohli připadat jako na farmářských trzích, měla za úkol podpořit launch nové řady produktů. V kategorii nealkoholických nápojů zvítězila kreativní realizace pro Jupíka od Kofoly v podobě interaktivního kartonového vláčku s diodami pro děti, umožňující nejmenším zákazníkům stát se na chvíli strojvůdci. Další vítězství zajistil společnosti DAGO promostolek pro produkt Flora. Přírodní provedení v podobě dřevěného a laminového stánku zabodovalo v kategorii prototypů.

Soutěž POPAI Central Europe Awards pořádá středoevropská kancelář POPAI CE. Posláním soutěže je podporovat obor marketing – at retail (marketing v prodejních místech) a nové oborové trendy, které představují reklamu v in-storu jako efektivní komunikační médium nejblíže nakupujícímu.

 

Zdroj: DAGO

Praha, 30. listopadu 2016