Myslete jednoduše! Bestseller Kena Segalla vychází i v češtině

Ken Segall před několika týdny vydal svoji novou knihu „Myslete jednoduše – jak chytří lidé poráží komplexitu“. Ta se koncem září objeví i v českém překladu a dne 21.9.2016 autor osobně představí její klíčové myšlenky na konferenci Brand Management 2016.

image002Ken Segall je zkušený marketér, který mimo jiných značek podporoval i Apple. Pracoval se Stevem Jobsem jako kreativní ředitel agentury vytvářející pro Apple reklamní kampaně. Byl u zrodu legendární kampaně Think Different a je zodpovědný za ono malé „i“, které je součástí názvu nejpopulárnějších produktů firmy Apple. Kena jako autora čtivých a vysoce inspirativních textů známe i u nás – jeho kniha „Šíleně jednoduché: Posedlost jako základ úspěchu Apple“ vyšla před časem česky a byla doprovázena u nás, obdobně jako všude ve světě, velkým pozitivním ohlasem.

Letošní novinka „Myslete jednoduše – jak chytří lidé poráží komplexitu“ byla v červnu uvedena na pulty amerických knihkupců a byla vřele přijata v klasických i sociálních médiích. Jeden komentář za všechny (od Steve Haydena, bývalého top manažera Ogilvy & Mather):

“Oblíbený komunikační poradce Steve Jobse vytvořil příručku, kterou by si měl přečíst každý, kdo si chce zjednodušit svoji cestu k úspěchu. Ken Segall shromáždil nejlepší know-how z různých odvětví od leaderů z celého světa a kombinuje je se svými zkušenostmi z raketové jízdy s firmou Apple – od boje za přežití až po získání globální tržní dominance.”

Ken Segall uvádí svoji novou knihu tím, že jednoduchost představuje ve světě obchodu pravděpodobně nejsilnější zbraň. Dokáže získat zákazníky, motivovat zaměstnance, překonat konkurenci a přimět lidi i firmy jednat účinně a inovativně. Stojí to ale námahu, prostě „jednoduchost není nic jednoduchého“. Autor v 7 kapitolách své nové knihy odhaluje její tajemství a vysvětluje na názorných příkladech, že jednoduchost musí být součástí firemní strategie, věcí top managementu i celého týmu a – v neposlední řadě – být prostě elegantní.

Skvělou zprávou je, že nakladatelství Bizbooks ihned po publikování anglického originálu připravilo české vydání. Nová kniha Kena Segalla bude v českém překladu pokřtěna a poprvé distribuována dne 21.9.2016 na konferenci Brand Management 2016. Ken bude klíčovým řečníkem této prestižní marketingové události a každý účastník konference dostane knihu jako dárek. Na konferenci se lze registrovat zde.

 

Zdroj: Blue Events

Praha, 22. července 2016