Mobilní aplikace Zásilkovna prošla modernizací

Oblíbená mobilní aplikace Zásilkovna, kterou provozuje přední česká technologicko-logistická společnost Zásilkovna, prošla výraznou proměnou a nově obsahuje řadu funkcí a informací, které zlepšují informovanost uživatelů a zjednodušují jejich orientaci v aplikaci.

Kompletní přeměnou prošla domovská stránka. Nově se zobrazuje sekce s informacemi o internetových obchodech, se kterými Zásilkovna pravidelně spolupracuje a se kterými společně vytváří kreativní obsah, uživatel zde například najde informace o e-shopech nabízejících dopravu se Zásilkovnou zdarma nebo také slevu na vlastní produkt C2C, zákazníci mohou nyní vyhledávat pobočky dle jejich názvu, adresy nebo kombinací obou údajů. Uživatelé mohou také nově platit za své odeslané i přijaté zásilky přes přidanou platební metodu Google Pay.

„Naše mobilní aplikace patří dlouhodobě mezi TOP 5 aplikací v Česku, celkově si ji stáhlo již více než tři miliony lidí, z toho mám velkou radost. Bereme to jako velký závazek vůči našim zákazníkům, a proto přicházíme s řadou novinek, které posunou uživatelský zážitek zase o level výš. Prosbám našich zákazníků nasloucháme, a proto se mohou těšit například na nový widget, který nabízí vylepšené vyhledávání našich výdejních míst, kterých je v Česku již více než 7 300. Velkou radost máme také z nové platební metody Google Pay, která zjednoduší a zrychlí platby na Android zařízeních,“ uvádí Milan Šmíd, marketingový ředitel skupiny Packeta, do které patří také Zásilkovna.

Zásilkovna doposud využívala pro platby u Android zařízení platební bránu ČSOB. Nově mají uživatelé možnost přidat si kartu do Google Pay a pohodlně zaplatit bez přesměrování na platební bránu. Uživatel tak nemusí potvrzovat platbu v dalších aplikacích, čímž se platba stává časově a administrativně méně náročnější.

Aplikace nabízí nový vzhled Homefeedu. Stálým obsahem nového Homefeedu jsou čtyři sekce. V první sekci jsou služby, které umožňují využití hlavních uživatelských funkcí, jako je například odeslání zásilky. Druhá sekce Nejbližší pobočka zobrazuje uživateli základní údaje o výdejním místě, jako je například otevírací doba či vzdálenost uživatele od pobočky. Sekce Promo akce zobrazuje uživateli aktuální spolupráce a díky tomuto banneru jsou uživatelé informováni, na kterých e-shopech probíhá doprava zdarma se Zásilkovnou.

Noví uživatelé zde také najdou banner s promo kódem na první odeslanou zásilku. V sekci Tipy a triky najdou dlaždice, pod kterými se zobrazí detail na dané téma, a to například jak správně zabalit zásilku či jak se chovat na výdejním místě. Nově nalezne uživatel aplikace také alert, který upozorňuje na právě probíhající poruchy nebo odstávky systému a může také hodnotit řidiče Zásilkovny v rámci doručení domů služby Zásilkovna domů.

 

Zdroj: Packeta Group

Praha, 31. března 2022