Mobile is the new online!

Už za tři týdny v Národní technické knihovně v Praze zazní případové studie firem L’Oréal, Footshop.cz, Česká spořitelna, Slevomat, MSD, MasterCard, O2 a řady dalších, které ukážou jak pracovat s mobilními zařízeními v rámci online mixu. Stane se tak na konferenci Mobile Marketing 2016, která je už počtvrté určena především marketingovým ředitelům a manažerům, pro které je důležité držet krok s měnícím se trhem.

mobile-marketing-2016O jakých tématech se bude 23. 11. na Mobile Marketingu mluvit?

  • trendy na straně zákazníků i zadavatelů
  • role mobile v online době
  • zákaznický zážitek v digitálním světě
  • efektivita mobilní reklamy
  • jak rozdělit investice v rámci online mixu?
  • reklama, prodej a péče pomocí mobilních zařízení
  • technologické inovace a inspirace pro marketéry
  • a to zdaleka není vše

Konference Mobile Marketing 2016 se koná díky podpoře řady partnerů v čele s O2 a MasterCard.

Registrujte se ještě dnes a čerpejte zvýhodnění Early Birds! Končí už tento pátek, 4. 11.

 

 

Podrobnější informace: Aneta Zímová, Blue Events

aneta.zimova@blueevents.eu

Kontakt pro média: Lukáš Koutník, Blue Events

lukas.koutnik@blueevents.eu

 

Zdroj: Blue Events

Praha, 7. listopadu 2016