Metro startuje ve všech zemích, kde je zastoupeno, novou brandovou kampaň

Mezinárodní síť velkoobchodů METRO startuje globální kampaň postavenou na skutečných příbězích podnikatelů z celého světa. Cílem kampaně je poukázat na to, že za podnikatelským úspěchem stojí tvrdá práce, nutnost čelit každodenním výzvám a nezměrné odhodlání.

A že METRO své zákazníky na jejich mnohdy obtížné cestě podporuje. Hlavním claimem kampaně je „Váš úspěch je náš cíl“ a zapojili se do ní zákazníci z více než 20 zemí, ve kterých METRO působí.

„Naší ambicí je stát se jasnou volbou pro podnikatele. Jdeme cestou inovací, zaměřujeme se na udržitelná řešení s přidanou obchodní hodnotou,” vysvětluje Guillaume Chêne, výkonný ředitel MAKRO Cash & Carry ČR, a doplňuje: „To, že v kampani pracujeme s reálnými klienty, je ukázkou důvěry a oboustranné spokojenosti.”  METRO podporuje svých 21 milionů zákazníků po celém světě i událostmi jako je Den soukromého podnikání, který se koná každoročně druhé úterý v říjnu. Letos tato oslava drobného podnikání připadá na 9. říjen.

Podnikatelům v Česku nabízí také široké spektrum služeb, včetně podpory technických a digitálních řešení, například web zdarma, aplikace pro podnikání zdarma (digitální cenovky, certifikovaný online HACCP kurz atp.), službu přímé distribuce a péče obchodních zástupců, vzdělávání v MAKRO Akademii a členství v partnerské alianci pro maloobchodníky Můj obchod.

Nová strategie značky se bude odrážet ve všech úrovních komunikace, v interních i externích komunikačních kanálech a na prodejnách po celém světě. METRO pomáhá při dosažení obchodních cílů každého z ambasadorů a jejich pokroky a informace ze zákulisí bude po celou dobu kampaně sdílet. V příštím roce pak publikuje zprávu o vývoji obchodních cílů ambasadorů ve spolupráci s METRO.

V České republice kampaň odstartovala vizuály s claimem „Nepracujeme pro Makro,“ které vzbudily značnou pozornost. Vysvětlení přišlo až s odhalením druhé části, zaměřené na závazek vůči zákazníkovi: „Pracujeme pro Oskara”. „Chtěli jsme, aby první část kampaně veřejnost trochu šokovala,” říká Guillaume Chêne. „Nepracujeme pro MAKRO, ale pro každého jednotlivého zákazníka – protože jejich úspěch je naším cílem,” říká. Kampaň vznikla ve spolupráci s kreativní agenturou ServicePlan, v České republice ji lokalizuje agentura DDB.

 

Zdroj: METRO/MAKRO Cash & Carry

Praha, 17. července 2018