Již čtrnáctým rokem mohou zákazníci hlasovat pro svého nejoblíbenějšího obchodníka v ocenění Mastercard Obchodník roku 2016 – MONETA Money Bank Cena veřejnosti. Hlasování probíhá na internetových stránkách www.obchodnik-roku.cz a prostřednictvím SMS zpráv do 8. ledna 2017. V průběžném hlasování zatím vede potravinářský řetězec Lidl.
Ocenění Mastercard Obchodník roku 2016 – MONETA Money Bank Cena veřejnosti získá obchodník, který ve veřejném hlasování na internetu a prostřednictvím SMS zpráv získá největší počet bodů. K dnešnímu dni zatím vede Lidl s 31 276 hlasy, na druhém místě je IKEA s 24 378 hlasy a třetí příčka prozatím patří drogerii dm drogerie markt s 22 701 hlasy.
„Hlasování o Cenu veřejnosti je mezi zákazníky velmi oblíbené. Každým rokem se zapojuje stále více lidí, aby projevilo sympatie svému obchodníkovi,“ říká Josef Machala, Mastercard Rewards Program Leader.
Zákazníci mohou svůj hlas posílat až do 8. ledna 2017, a to buď prostřednictvím SMS zprávy, nebo webových stránek www.obchodnik-roku.cz. Na těch mohou také sledovat průběžné výsledky soutěže. „V každé z osmi kategorií mohou zákazníci vybrat jednoho obchodníka, kterému dají svůj hlas. Každý zákazník může hlasovat pouze jednou,“ dodává Josef Machala.
„Hlasující se navíc mohou zodpovězením tipovací otázky zúčastnit soutěže a výherce získává 50 000 Kč vložených na účet Free & Flexi a platební kartu Mastercard s věrnostním programem bene+,“ říká Josef Jehlík, Business Development Manager MONETA Money Bank.
Vítěz kategorie MONETA Money Bank Cena veřejnosti bude spolu s vítězi oborových kategorií a absolutním vítězem, kteří vzejdou z výsledků nezávislého reprezentativního průzkumu GfK Czech, vyhlášen v rámci slavnostního galavečera konference Retail Summit 31. ledna 2017.
Následující graf zobrazuje aktuální průběh hlasování. Zobrazeny jsou pouze výsledky deseti obchodníků s aktuálně nejvyšším počtem hlasů. Aby se zamezilo manipulaci s hlasy, probíhá aktualizace grafu na webových stránkách každý pracovní den dopoledne.
Průběžné výsledky soutěže:
Zdroj: Ogilvy Public Relations
Praha, 7. prosince 2016