Makro ČR představilo vizi komunikace, nové projekty i nový tým

Novou manažerkou komunikace makro ČR se od září 2024 stává Nikola Formanová. Bude mít na starosti interní i externí komunikaci a prezentaci vize makro ČR a jejích klíčových projektů na podporu české gastronomie. Nikola bude i tiskovou mluvčí společnosti a koordinátorkou komunikace ESG aktivit pro makro ČR.

Nikola Formanová pracuje v makro ČR více než sedm let a postupně získala zkušenosti v oblasti marketingu, marketingové komunikace a pořádání eventů. Jako customer manažerka se podílela na vytváření strategie pro klienty HoReCa. Téměř dva roky pracovala na pozici manažerky interní komunikace a od února převzala zodpovědnost za celou komunikaci.

Tým komunikace, který je přímo podřízen generálnímu řediteli Jiřímu Nehasilovi a představenstvu společnosti, bude současně posílen od 1. září o Denisu Benešovou, která přichází do makro ČR z finančního sektoru a stane se specialistkou interní komunikace.

Hlavním cílem oddělení komunikace je nadále nabízet partnerům, klientům, dodavatelům i zaměstnancům otevřenou, transparentní a spolupracující komunikaci a prezentovat makro ČR jako silného, stabilního a zodpovědného dodavatele v oblasti gastro a potravin, jako jedinečného multikanálového velkoobchodu s pobočkami ve všech třinácti krajích ČR, s vlastní výrobou masa a ryb. Současně bude prezentovat makro ČR jako skvělého zaměstnavatele, ve kterém se podle posledních průzkumů spokojenost zaměstnanců pohybuje nad 80 procent.

V příštím období bude komunikace makro ČR nadále prezentovat i vlastní značky a unikátní řešení. Soustředit se bude i na projekty, které makro ČR založilo či podporuje: národní festival gastronomie MAKRO CZECH GASTRO FEST, Iniciativa ČESKÉ POLE usilující o návrat českých plodin do gastronomie, chytrá řešení do kuchyně Chytrý kuchař, vzdělávací centrum Makro akademie, Naděje české gastro scény a další. Jejich společným cílem je pozvednout českou gastronomii, zprostředkovat zahraniční zkušenost, nabízet chytrá řešení v profesionálních kuchyních, nastavit vyšší kvalitu za stabilně výhodnou cenu, podporovat prvovýrobce a zpřístupnit kvalitní potraviny celému segmentu klientů. Zkrátka pozitivně ovlivňovat kvalitu a kulturu jídla v České republice. I díky tomu s makro ČR spolupracují
v posledních letech takové osobnosti jako Zdeněk Pohlreich, Kristina Nemčková či Karel „Kovy“ Kovář.

 

Zdroj: FleishmanHillard

Praha, 2. září 2024