Libeřské lahůdky expandují do Českých Budějovic, místní dostali vlastní chlebíček Budějčák

Libeřské lahůdky, tradiční rodinná firma s více než třicetiletou historií, otevřely na začátku prosince svou první pobočku mimo Prahu a Středočeský kraj v centru Českých Budějovic. Jihočeská metropole se tak stala osmnáctým místem, které nabídne zákazníkům kompletní sortiment lahůdek včetně novinky vytvořené speciálně pro místní obyvatele – chlebíčku Budějčák.

Otevření českobudějovické pobočky je pro Libeřské lahůdky významným milníkem. „Já i moje rodina milujeme Jižní Čechy, a to je důvod, proč jsme se rozhodli, že právě sem povedou naše kroky,“ říká Jiří Kulhánek, majitel Libeřských lahůdek. „Chlebíček je české kulturní dědictví, a naším cílem je, aby se dostal do všech koutů naší země,“ dodal Jiří Kulhánek.

I v nové moderní pobočce zůstávají Libeřské lahůdky věrné ruční výrobě. Všechny chlebíčky jsou připravovány přímo na místě v malé výrobní dílně, která je součástí obchodu. „Čerstvost je pro nás klíčová. Proto dbáme na to, aby se naše výrobky připravovaly až těsně před prodejem,“ uvedl generální ředitel Jan Vala. Součástí obchodu je i prostor pro občerstvení, kde si zákazníci mohou vychutnat osvědčený sortiment přímo na místě.

Pro tuto prodejnu byla připravena i jedna regionální novinka – speciální chlebíček „Budějčák“, vytvořený na míru místním obyvatelům na základě jejich hlasování. Ti mohli rozhodnout o jeho složení, výsledkem je kombinace roastbeefu, cibulového chutney, vajíčka a smažené cibulky, podtržená základní vrstvou z majonézy, dijonské hořčice a špetky kurkumy. „Budějčák je ukázkou toho, jak nasloucháme našim zákazníkům,“ vysvětluje Jan Vala. „Chceme, aby se v našich chlebíčcích odrážely chutě a přání místních. Tento chlebíček bude k dostání výhradně v českobudějovické prodejně.“ Více o sortimentu či otevírací době na www.lahudkycb.cz

Pod názvem „NEJen chlebíček“ byla spuštěna k otevření nové prodejny lokální brandová kampaň. „V kampani si pohráváme s dvojsmysly NEJ/NEJen, kde NEJ představuje kvalitu, čerstvost, ruční výrobu a tradiční receptury. NEJen zase s lahůdkářský a pekařský sortimentem,“ přibližuje Lucie Jánská, specialistka marketingu. Ke komunikaci kampaně byly využity rámečky a videa v místních autobusech a trolejbusech či CLV na zastávkách MHD. Doplnila ji digitální kampaň v online médiích i na sociálních sítích, kde byla navázána spolupráce s lokální influencerkou známou jako @Budějčanda.

 

Zdroj: Libeřské lahůdky

Praha, 20. prosince 2024