Košík rozšiřuje privátní značku Authentic

Oblíbená privátní řada online supermarketu Košík.cz Authentic se po půl roce zásadním způsobem rozšiřuje. Do nabídky přibudou desítky tuzemských specialit od lokálních farmářů a řemeslných výrobců – v první fázi se bude jednat o masné výrobky, pivo nebo každodenní suroviny. Doplnily se také řady šéfkuchařů hotových jídel, kteří pracují s úpravami receptů světové kuchyně z oblíbených bister. Nově je tak možné koupit například šokově zachlazená hotová jídla podle Sushi Time.

Vůbec poprvé se pod řadou Authentic by Košík objeví produkty z česká produkce, které bude Košík představovat postupně. V první vlně půjde o nabídku kvalitních masných výrobků od českých řezníků, počínaje kuřecím masem garantovaným Jiřím Brázdou z Olomouce.

Ten pro zpracování masa používá tradiční způsoby založené výhradně na ruční práci. Následovat pak budou desítky dalších produktů od ucelené řady pivních speciálů po suroviny pro denní vaření, jako je například mouka.

I nové produkty musí splnit filozofii řady Authentic by Košík – tedy osobního garanta s příběhem, úctu a respekt k původní surovině, autentické ingredience, původní recepturu a zpracování. Konkrétní podobizna garanta se objeví jak na webu, tak na všech obalech výrobků. Ty budou obsahovat také určení původu potraviny nebo receptury včetně specifikovaného regionu.

„Klíčová pro nás je prvotřídní kvalita a autentické zpracování. V době, kdy si například na farmářské trhy ještě chvíli počkáme, jsme chtěli zákazníkům přinést skvělé produkty právě od farmářů a řemeslných výrobců,“ uvádí Jan Škrabánek, marketingový ředitel Košíku. „Řadu Authentic budeme rozšiřovat postupně a vždy podle přání zákazníků. Jako první se tedy objeví maso, mouka a pivní speciály, které paří na Košíku dlouhodobě mezi bestsellery.“

Authentic by Košík pokračuje také v rozšiřování řady hotových jídel. V jejím rámci se prohloubí spolupráce s tuzemskými bistry, jejichž receptury budou upraveny pro šokové zachlazení, prodlužující jídlu trvanlivost na několik dní. První rozšíření připravil šéfkuchař Jakub Gajan, který vařil podle receptury oblíbeného bistra Sushi Time.

„Tlak na kvalitu potravin, způsob výroby nebo původ u zákazníků naštěstí roste. Pokud bych měl na současné koronavirové krizi vidět alespoň nějaké pozitivum, pak je to skutečnost, že Čechy domácí vaření donutilo zkoušet nové věci a více si všímat, z jakých surovin jídlo připravujeme,“ zakončuje Jan Škrabánek, marketingový ředitel Košíku. „A přesně tomu jde řada Authentic naproti.“

Značka Authentic by Košík byla představena v červenci loňského roku a jako první do ní byla zařazena čerstvě zachlazená jídla od čtyř světových šéfkuchařů. Jejím cílem je nabídnout nejlepší suroviny i výrobky z české i světové produkce, které jsou výjimečné svým zpracováním nebo původem. Ještě letos by se značka mohla rozšířit o zhruba padesátku českých i zahraničních produktů.

 

Zdroj: FYI Prague

Praha, 12. února 2021