Košík rozjíždí vlastní speciály

Online rozvozce potravin Košík.cz přistupuje k dalšímu rozšíření nabídky formou dva týdny trvajících speciálů. Zákazníci tak mají od poloviny března možnost nakupovat online i potraviny, pro které by normálně museli do specializovaných prodejen.

farmarsky special3Košík si od celoroční kampaně slibuje prohloubení i rozšíření sortimentu a větší specializaci na žádané produkty například od regionálních dodavatelů. Jako první představí speciál farmářských potravin, o které je u zkazníků enormní zájem.

Speciály, které jsme si na tento rok naplánovali, vnímáme jako možnost představit zákazníkům nové dodavatele, jejich výrobky, pozadí výroby, ale také tipy na jejich zpracování, říká Jakub Šulta, zakladatel Košík.cz. Podle jeho slov je zájmem Košíku přiblížit lidem dodavatele s lokální působností. První v řadě je farmářský speciál, který potrvá až do konce března. Velmi silně vnímáme, jak těžké je pro menší producenty potravin prorazit na trh a rozšířit se. Listovací poplatky jsou destrukční a minimální limity pro dodávky jsou nesplnitelné. Jako mladá česká společnost tak chceme podporovat lokální výrobce a zpestřit nabídku pro všechny zákazníky, kteří preferují takřka domácí výrobu, komentuje situaci Šulta. Deviza onlinového obchodu s vlastním centrálním skladem, cross docky a propracovanou logistikou tak podle něj pro malé dodavatele znamená minimální náročnost na logisitku, a přesto záruku čerstvosti pro zákazníka, kterou přebírá právě Košík.

Zákazníci si farmářské produkty na Košíku aktivně žádají.První zalistování mléčných farem do sortimentu znamenalo kompletní výprodej během tří dnů, farmářské maso od Křemešnického masa bylo vyprodáno dokonce během dvou dní, i přes jeho vyšší cenu, popisuje zájem zákazníků Šulta.

Trend preference kvality nad kvantitou a regionálních potravin je navíc patrný i ve filozofii samotného Košíku, který do budoucna plánuje například i nabídku malých vinařů. Samotný výběr dodavatelů – farmářů, testování a ochutnávky produktů probíhá vždy na osobní bázi a reflektuje mimo jiné i chuťové požadavky samotných pracovníků Košíku.

Aktuální dodavatelské portfolio farmářského speciálu tak nyní zahrnuje farmy Ezon, Pěnčín, Struhy, DoRa, Křemešnické maso, moštárnu Zemcheba, výrobce prvotřídních sirupů, medicíiálních vín a medovin, výrobce bylinných nápojů Fentimans, českou rodinnou firmu Bohemia olej či oblíbenou Bio pekárnu Zemanka.

Aktuální sortiment nyní zahrnuje 84 produktů v kategoriích masa, uzenin, mléčných výrobků, šťáv, nakládané zeleniny či vybraného pečiva.

 

Zdroj: McShakespeare

Praha, 26. března 2017