Online supermarket Košík.cz spouští novou privátní značku Čerstvě nakrájeno, která rozšíří nabídku o čerstvé uzeniny, sýry a další lahůdky z pultového prodeje. Sortiment je ručně krájený, vážený i balený do recyklovatelných obalů. Nabídku bude Košík postupně rozšiřovat během léta na základě požadavků zákazníků, kterým chce svou novinkou usnadnit přípravu svačin i občerstvení.
Nová privátní značka Košíku, Čerstvě nakrájeno, nabídne sortiment kvalitních lahůdek, na které jsou lidé zvyklí z běžného pultového prodeje. Řemeslné ručně balené výrobky putují za dodržení teplotního řetězce od pultu až domů k zákazníkovi a zachovávají si tak maximální čerstvost. Krájené pultové produkty jsou baleny do snadno recyklovatelného obalu, papír lze velice snadno oddělit od fólie a vytřídit.
„Na přípravě Čerstvě nakrájeno spolupracujeme zejména s menšími producenty, kteří mají jedno společné – jejich produkty jsou v něčem unikátní, ať už jde o řemeslné postupy výroby, tradiční recepturu nebo poctivé složení a chutě. Díky ručnímu balení a vážení tak nabízíme chuťový zážitek, který mnohdy předčí nákup u řezníka nebo pultu v supermarketu,“ vysvětluje Václav Tringela, manažer privátních značek z online supermarketu Košík.cz
Sortiment na svačiny do školy i do práce vyladí Košík přes léto se zákazníky
Sortiment, který je dostupný zákazníkům ve všech koutech republiky, kam Košík rozváží, se prozatím prodává v testovacím režimu a zahrnuje uzeniny, převážně šunky, trvanlivé salámy a okořeněnou slaninu. Celý sortiment bude Košík během léta dolaďovat ve spolupráci se zákazníky a poté ho významně rozšíří o další produktové řady v podobě tuzemských i zahraničních sýrů, sušených šunek, salámů a dalších uzenin. Pro snazší přípravu svačinek nebo salátů nebude chybět ani krájená zelenina nebo lahůdkové pomazánky a saláty, které se objeví pod chystanou sesterskou značkou Čerstvě naváženo.
„Sortiment Čerstvě nakrájeno je díky kvalitě a chuti ideální pro přípravu svačinek pro děti i dospělé – na letní výlety, ale i do práce a školy. Právě proto startujeme na začátku prázdnin, abychom tuto privátní značku dokázali s našimi zákazníky co nejlépe otestovat a na září jím připravili co nejlepší nabídku, kterou využijí při poprázdninovém návratu do školy či práce,“ zakončuje Václav Tringela z Košík.cz.
Zdroj: FYI Prague
Praha, 8. července 2025