Na konferenci společnosti Ipsos, která se bude konat 17.7. od 14 hod. v prostorách Ipsos ve Slovanském domě, se dozvíte, jak můžete využít benefity propojení umělé inteligence a marketingového výzkumu pro rozvoj vašeho byznysu.
Jaké jsou aktuální trendy ve využití AI v marketingovém výzkumu?
Jak s pomocí AI (ale stále se spotřebitelem v centru zájmu) můžete:
- analyzovat a vytěžit stávající data, identifikovat insighty,
- optimalizovat a urychlit inovační proces,
- identifikovat a aktivovat zákaznické segmenty,
- zefektivnit analýzu zákaznické zkušenosti,
- optimalizovat komunikaci značky a podpořit brand building?
Spolu s Českou spořitelnou představí Ipsos praktický příklad zapojení umělé inteligence ve výzkumu – platformu GRID 2.0., která významně akceleruje všechny fáze výzkumného procesu a dává přístup k výsledkům výzkumu několika tisícům uživatelů z České spořitelny.
Registrovat se můžete zde, po registraci je vstup zdarma. Více informací o akci zde.
Zdroj: Ipsos
Praha, 30. června 2024