KFC pokračuje v expanzi a posiluje svou pozici na českém trhu. Otevírá totiž jubilejní 80. restauraci.
Tato pobočka obslouží nově zákazníky ze Zlína a je letošní druhou otevřenou restaurací. Díky vstupu do dalších měst oslovuje KFC nové zákazníky a přibližuje se svým fanouškům v regionech. K tomu pomáhá i služba KFC Rozvoz, která se za necelý rok fungování rozšířila z Prahy do dalších měst.
Nová pobočka je situována v obchodním centru Centro Zlín. Prostor restaurace nabízí posezení pro 80 návštěvníků v příjemném moderním prostředí. Restaurace bude otevřená denně od 8.00 do 22.00. Zákazníky bude obsluhovat tým 40 zaměstnanců.
„Velice nás těší otevření nové restaurace a o to víc, že se jedná již o 80. pobočku KFC na českém trhu. Ve Zlíně je KFC velmi populární, proto jsme se rozhodli zde otevřít druhou pobočku.,“ řekl Libor Hubík, market director KFC, a dodal: „V expanzi budeme i nadále pokračovat. Do konce tohoto roku plánujeme otevření pobočky KFC ještě v dalších 7 městech.“
U příležitosti dosažení tohoto významného milníku v počtu restaurací na trhu se KFC rozhodlo věnovat peněžní dar ve výši 30 000 Kč dívce právě ze Zlína, Mariánce Vaněčkové, která trpí spinální atrofií. Spolupráci také naváže s obecně prospěšnou společností Women for Women a věnuje peněžní dar ve výši 80 000 Kč na podporu projektu Obědy pro děti. Projekt pomáhá dětem, jejichž rodiče si nemohou dovolit financování stravy ve školních jídelnách. Umožňuje jim chodit na obědy a mít tak pravidelnou, teplou a vyváženou stravu.
Expanze KFC v ČR
Od okamžiku vstupu na český trh v roce 1994 rozvíjí KFC svůj koncept a síť restaurací, jež pravidelně nabízejí nejen stálé menu, ale i sezónní pochoutky. Necelý rok od otevření první restaurace v Praze zahájilo KFC regionální expanzi první pobočkou v Ostravě, po které následovaly Brno, Plzeň, České Budějovice, Olomouc a mnohá další místa. V současné době provozuje KFC restaurace ve 23 městech 13 krajů České republiky. Od roku 2004 přibylo dalších 8 restaurací situovaných na dálničních tazích.
V roce 1999 představilo KFC kromě klasických kamenných restaurací také dva nové koncepty. Prvním jsou tzv. drive thru, které vycházejí vstříc řidičům a umožňují realizaci objednávek z pohodlí aut, a druhým jsou restaurace umístěné ve food courtech obchodních center. Z celkového počtu 80 poboček 29 nabízí variantu drive thru a 34 se nachází v obchodních centrech.
V průběhu 23 let provozu restaurací KFC na českém trhu bylo obslouženo více než 197 milionů zákazníků. Nejoblíbenějším pokrmem v KFC je Twister představený před 16 lety. Nejvíce si jej oblíbily ženy. Muži pak nejčastěji zvolí velký sendvič Grander. Velkým hitem jsou také osvěžující shaky, představené v loňském roce.
V roce 2016 KFC přestavilo službu KFC Rozvoz, která za devět měsíců své existence obsloužila přes sto tisíc zákazníků. Aktuálně služba funguje v Praze, Brně, Plzni, Hradci Králové a Pardubicích a další města budou přibývat.
Začátkem roku 2017 byla také spuštěna mobilní aplikace KFC. Aplikace dokáže zákazníkům vyhledat nejbližší restauraci a nabídne také aktuální přehled KFC menu. Velké usnadnění pak přináší zákazníkům služby KFC Rozvoz. Kromě toho, že zákazník bude ihned vědět, zda se nachází v dovážkové zóně, si aplikace umí zapamatovat oblíbené objednávky, a usnadní tak celý proces. Navíc pro službu KFC Rozvoz jsou v aplikaci připravené i speciální akce a kupóny.
Zdroj: KFC
Praha, 16. dubna 2017