Na začátku září vstoupí na český trh nová řada prémiové kávy celosvětově známé značky Starbucks. Káva, kterou na trh uvede společnost Nestlé, bude dostupná v českých obchodech ve variantách pražené a mleté i kávových kapslích Starbucks určených pro kávovary Nespresso a NESCAFÉ Dolce Gusto.
„V posledních letech lidé věnují větší pozornost kvalitě a původu kávy, kterou kupují. Inspirují se zejména v kavárnách, které přinášejí nové trendy. Vstupem nejznámější kavárenské značky Starbucks do retailu, nabízíme našim spotřebitelům možnost, aby si svou oblíbenou kávu, na kterou jsou zvyklí, vychutnali v pohodlí domova. Nové portfolio bude výhradně obsahovat vysoce kvalitní kávu Arabica, eticky získanou od pěstitelů z nejlepších oblastí. Rozšíří se tak naše stávající nabídka a spotřebitelům nabídne zcela nové chutě,“ říká Vratislav Janda, ředitel pro korporátní záležitosti Nestlé Česko a dodává: „Zároveň tímto krokem Nestlé kompletuje své portfolio a se značkami Nescafé, Nespresso a Starbucks nabízí nejširší spektrum káv dostupné po celém světě.“
Nové portfolio značky Starbucks v retailu bude zahrnovat řadu prémiové zrnkové, mleté i porcované kávy, obsahující 100% kávu Arabica, která se eticky získává od pěstitelů z vybraných oblastí po celém světě. Nabídka se skládá z jednodruhových káv i kávových směsí, ve třech unikátních variantách pražení – Blonde, Medium a Dark Roast, které jsou pro Starbucks kávy typické.
Kromě zrnkové a mleté kávy, budou k dostání také kávové kapsle do přístrojů Nespresso a NESCAFÉ Dolce Gusto. Nová řada kávy bude dostupná v obchodních řetězcích, vybraných elektro obchodech a také online.
Vzájemné partnerství přinese Nestlé rozšíření portfolia a posílení pozice lídra na globálním trhu s kávou. Pro Starbucks zase rychlejší růst a větší dopad na zákazníky mimo kavárny, jelikož 93 % všech vypitých šálků tohoto oblíbeného nápoje je připraveno z kávy zakoupené v retailu. Především se ale vede prémiovému segmentu, který dlouhodobě roste. Na jaře tohoto roku byla káva Starbucks uvedena i na některých trzích západní Evropy. Ohlasy od tamních spotřebitelů, jakož i výsledky prodeje dopadly nad očekávání pozitivně. Obdobný vývoj očekává Nestlé také na území České republiky.
Zdroj: Nestlé
Praha, 15. srpna 2019