Kaufland zavedl ochranná plexiskla v úseku pečiva

Nosit roušky je nutné ve vnitřních prostorách po celé zemi, v pražských prodejnách toto nařízení platí od úterý. Ve všech prodejnách Kaufland nadále platí zvýšená hygienická opatření, která byla zavedena na počátku pandemie. Kaufland je zároveň jediným obchodním řetězcem v České republice, který z důvodu ochrany zdraví zákazníků již před měsícem ve všech svých 134 prodejnách trvale zakryl ochranným krytem celou nabídku pečiva.

To patří mezi nejfrekventovanější a zároveň hygienicky nejcitlivější sortiment. Vnímáme jako důležité, abychom právě v tomto úseku zajistili nejvyšší bezpečnostní standard,“ vysvětluje Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti.

Ochranná plexiskla jsou nejen v úseku čerstvého jednodenního pečiva od lokálních dodavatelů, jako jsou rohlíky, chléb a housky, ale i u ostatních pekárenských výrobků, jakými jsou například kaiserky, bagety či sladké pečivo. U nabídky pečiva jsou zákazníkům navíc k dispozici jednorázové rukavice, podávací kleště a obalový materiál.

Kaufland již od počátku nouzového stavu v březnu zavedl ve všech prodejnách celou řadu dalších nadstandardních hygienických opatření. Zvýšila se četnost úklidu a intenzita čištění nákupních košíků a vozíků. U vchodu do prodejen jsou zákazníkům k dispozici hygienické stanice.

Dezinfekčními gely a rouškami jsou vybaveni i zaměstnanci prodejen. Kaufland také jako první nainstaloval ochranná plexiskla u pokladen a informací a v pokladní zóně na podlaze vyznačil doporučené dvoumetrové rozestupy. Na prodejnách pro zákazníky vyvěsil instrukce, jak se bezpečně a ohleduplně chovat během nakupování, a na konkrétní hygienická opatření pravidelně upozorňuje také prostřednictvím in-store rádia.

Zdraví našich zaměstnanců a zákazníků je pro nás na prvním místě a po celou dobu pandemie je pro nás klíčové, abychom všem zajistili bezpečné pracovní a nákupní prostředí,“ říká Renata Maierl.

 

Zdroj: Relative PR & Consultancy, s.r.o.

Praha, 11. září 2020