Kaufland rozšiřuje nabídku spotřebního zboží nově i v pondělí

Každé pondělí a čtvrtek bude Kaufland nově ve svém sortimentu nabízet kvalitní oblečení a vybavení pro domácnost za atraktivní ceny. Zboží bude propagováno pravidelně ve dvou vlnách v rámci týdenního letáku.

Kampaň odstartovali ambasadoři řetězce Lucie Křížková a Zdeněk Pohlreich společně s Daliborem Duffkem. Teasing probíhal od 21. června do 4. července formou sponzoringu vybraných pořadů na televizních obrazovkách. Postupně se připojily rádiové spoty, billboardy, POS materiály, celostátní inzerce, komunikace na sociálních sítích a závěrem i akční letáky včetně in-store rádia. Cílem bylo vyvolání zvědavosti u zákazníků řetězce a zároveň upoutání pozornosti směrem k nové nabídce spotřebního zboží.

Velké odhalení

Od čtvrtka 5. července čeká na zákazníky dlouho utajovaná novinka, kterou je rozšíření nabídky spotřebního zboží pro celou rodinu, a to ve všech prodejnách v České republice. Zákazníci budou mít možnost pořídit si stylové oblečení pro volný čas a praktické vybavení pro každou domácnost. Mohou se těšit na opravdu široký výběr produktů vlastních značek Kauflandu – K-Classic Home&Co, Office, Countryside, SwitchOn, ale i na značkové výrobky za velmi příznivé ceny.

Nebude chybět bohatá nabídka oblečení pro každé roční období i různé příležitosti. Dále je pro zákazníky připravena rozšířená nabídka elektroniky, produktů na vaření či pečení, pro zahradu, bydlení i hobby a také vše pro domácí mazlíčky. Novinky budou přicházet v pravidelných intervalech, a to vždy v pondělí a ve čtvrtek.

S rozšířením sortimentu přichází i posílení komunikace na všech dosavadních kanálech. O aktuální nabídce se zákazníci dozvědí vždy s předstihem prostřednictvím televizních spotů, letáků a plakátů umístěných na prodejnách.

Vlastní značka oblečení z přírodních materiálů

Od 19. července pokračuje řetězec představením své vlastní oděvní značky pro děti s názvem Kuniboo, která se stane běžně dostupnou součástí sortimentu. Oblečení navržené pro novorozence a děti do dvou let splňuje přísná kritéria pro udělení mezinárodní biotextilní certifikace GOTS. Ta zajišťuje ekologickou čistotu výroby i konečného produktu, čímž chrání životní prostředí i zdraví uživatelů. GOTS má podrobně zpracovány i požadavky na bezpečné a lidsky důstojné pracovní podmínky.

„Speciální kolekce pro děti Kuniboo, vytvořená z ekologických materiálů a tkanin, si klade za cíl posunout chápání společnosti směrem k udržitelnému rozvoji. Zároveň jde ruku v ruce s naší filozofií férového obchodování a přístupu k přírodě,“ uvádí Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti Kaufland Česká republika.

 

Zdroj: Kaufland Česká republika, v. o. s.

Praha, 4. července 2018