Albert pokračuje v investicích do modernizace obchodů

Novou podobu letos dostane 70 supermarketů a 5 hypermarketů Albert po celém Česku. Prodejna v obchodním centru Olympia v Mladé Boleslavi je první z řady velkých obchodů, které Albert pro zákazníky otevírá v novém konceptu. Následovat budou během léta hypermarkety v Teplicích a Olomouci.

„Při přemýšlení o novém konceptu hypermarketu jsme se zaměřili především na to, aby obchod zákazníkům nabídl čerstvou inspiraci, pohodlí při nakupování a inovace z oblasti kvality, sortimentu, vzhledu prodejny i nabízených služeb,“ popisuje Michal Pavelka, ředitel pro operativu obchodů Albert. „Nový hypermarket v mladoboleslavském obchodním centru Olympia jsme pro zákazníky připravovali již od února a zavřeli jsme ho na pouhé dva dny před představením v novém ve středu 27. června,“ upřesňuje.

Místní hypermarket Albert se otevřel poprvé v roce 2000. Aktuálně obchod obslouží několik tisíc zákazníků denně. O ty se stará tým více než stovky zaměstnanců, z nichž hned několik v prodejně pracuje více než 15 let.

„Velmi nás těší, že stejně jako my investují do modernizace i naši nájemci a společně tak nabídneme zákazníkům špičkové služby v příjemném a moderním prostředí,“ říká Zdeněk Havelka, výkonný ředitel CPI Property Group, vlastníka OC Olympia.

Inovace zákazníkům zpříjemňují nákupy

Albert v loňském roce investoval přes miliardu korun do modernizace 70 supermarketů po celé České republice. „V letošním roce pokračujeme stejným tempem, v plánu je přestavět dalších sedm desítek obchodů tohoto formátu a také pět hypermarketů ve velkých českých i moravských městech, jako je právě Mladá Boleslav, Teplice nebo Olomouc,“ prozrazuje Jesper Lauridsen, generální ředitel obchodů Albert.

Součástí modernizace hypermarketů je nové vybavení, způsob vystavení zboží, vzdušnější vzhled interiéru a využití moderních technologií, které přináší funkční zlepšení a jsou šetrné k životnímu prostředí. Albert intenzivně investuje i do dalších inovací z oblasti informačních technologií a infrastruktury. IT inovace zjednodušují práci kolegům a přináší příjemnější nákupní zážitek pro zákazníky.

Stojí za to jíst lépe

Inovací a změnami ale prochází i samotná nabídka. Albert tak reaguje na měnící se potřeby současných zákazníků. Jednou z nich je například aspekt zdraví. „Víme, že velká část zákazníků dnes dbá na zdravou výživu a také více přemýšlí o tom, jaké jídlo servíruje své rodině, a jak výběr potravin přispívá ke zdravému životnímu stylu. My v tom našim zákazníkům chceme pomoci jak nabídkou, tak inspirací,“ říká Jesper Lauridsen.

Srdcem nového hypermarketu v Mladé Boleslavi je část s čerstvými potravinami ve stylu moderního tržiště. Zákazníci tak mohou postupně nakoupit v jednotlivých odděleních. Důraz je kladen na pohodlí při výběru, čerstvost a lokálnost. „Spolupráce s místními dodavateli je pro nás klíčová již 27 let, kdy Albert působí na českém trhu. Jsme rádi, že zákazníkům můžeme v našich obchodech nabídnout širokou nabídku českých potravin včetně výrobků exkluzivní značky Česká chuť,“ doplňuje Michal Pavelka.

Albert byl vůbec prvním obchodním řetězcem v České republice, který navázal spolupráci s regionálními pekaři. Aktuálně nabízí ve svých prodejnách čerstvé české pečivo od celkově šesti desítek výrobců. Konkrétně z mladoboleslavského hypermarketu si mohou zákazníci domů přinést čerstvý chléb i sladké pečivo například z Merhautova pekařství z nedalekých Benátek nad Jizerou.

Stovky produktů pro zdravý životní styl nabízí na jednom místě v Boleslavi také nový koutek „Zdravě s Albertem“. Vychází tak vstříc potřebám moderních zákazníků i těch, kteří musí či chtějí jíst bez lepku, laktózy, diabeticky nebo hledají veganské, raw či produkty bio kvalitě.

 

Zdroj: AHOLD Czech Republic, a.s.

Praha, 3. července 2018