Kaufland Marketplace expanduje do Polska a Rakouska

Na začátku roku společnost Kaufland oznámila, že Kaufland Marketplace expanduje na trhy do Polska a Rakouska. Termíny spuštění jsou již známy. Dne 7. srpna bude tržiště Kaufland Marketplace spuštěno v Polsku pod doménou Kaufland.pl. Kaufland.at v Rakousku bude následovat 4. září. Více než 2 000 prodejců je již připraveno na spuštění prodeje.

„Prodejci i my se na to velmi těšíme. V České republice a na Slovensku jsme se během velmi krátké doby rychle rozrostli a v obou zemích již patříme mezi největší hráče na trhu. Nyní se stejnými ambicemi vstupujeme do Rakouska a Polska. Díky této expanzi jsme nyní zastoupeni v pěti zemích, což z nás dělá ideální místo pro maloobchodníky všech velikostí, kteří mohou co nejrychleji růst na národní i mezinárodní úrovni, aniž by museli budovat vlastní zdroje,“ říká Gerald Schönbucher, člen představenstva společnosti Kaufland e-commerce.

Expanze nabízí maloobchodníkům nové možnosti prodeje

Komplexní řešení Kaufland Global Marketplace nyní nabízí internetovým prodejcům z Německa i zahraničí přístup na všech pět tržišť. Maloobchodníci mohou nyní prodávat současně na Kaufland.de, Kaufland.cz, Kaufland.sk, Kaufland.pl a Kaufland.at, čímž mohou potenciálně oslovit více než 81 milionů online zákazníků. Na globálním tržišti Kaufland již prodává 11 000 prodejců, kteří kromě milionů potenciálních online zákazníků oslovují více než 13 milionů uživatelů aplikace Kaufland a více než 16 milionů zákazníků Kaufland Card v zemích, kde se tržiště nachází. Společnost Kaufland podporuje prodejce řadou služeb: například poskytuje zařazení nabídek do příslušných multikanálových marketingových kanálů, zpracování plateb v příslušné místní měně nebo bezplatný překlad údajů o produktech.

Speciální nabídka na začátku

Maloobchodníci, kteří zahájí spolupráci se společností Kaufland na nových tržištích v Polsku a Rakousku, získají speciální nabídku při zahájení činnosti: každý maloobchodník, který se zaregistruje na novém tržišti Kaufland.pl nebo Kaufland.at, získá službu Kaufland Global Marketplace na tři měsíce zdarma a první tři měsíce po spuštění příslušného tržiště bude prodávat bez provize z prodeje. Kromě toho prodejci získají také slevu až 1 200 EUR na sponzorovanou inzerci produktů, aby mohli ještě výrazněji prezentovat své nabídky novým polským a rakouským zákazníkům. K dispozici je více než 110 mezinárodních technologických partnerství, která umožňují propojení maloobchodníků s globálním tržištěm Kaufland.

 

Zdroj: FleishmanHillard

Praha, 18. července 2024