Oddělení marketingu v obchodním řetězci Albert nově vede Kateřina Harris. Ve své roli bude zodpovědná za rozvoj značky Albert na českém trhu, in-store a lokální marketing v obchodech a také za marketingovou komunikaci v tradičních i nových médiích včetně sociálních sítí.
Kateřina Harris (43) má s marketingem v oblasti maloobchodu a značkového zboží bohaté zkušenosti z druhé strany. Před svým příchodem do obchodního řetězce Albert vedla pět let marketingové oddělení likérky Stock Plzeň – Božkov.
Předtím působila ve společnosti Mars, kde se z počátku starala o portfolio značek firmy, později byla zodpovědná za oblast inovací v segmentu krmiv pro domácí zvířata na středoevropském trhu.
V roce 2006 se pak stala marketingovou ředitelkou pro odvětví cukrovinek a hotových jídel. Kariéru začala v roce 1997 ve společnosti Opavia-LU (Danone), kde působila jako brand manažerka pro český a slovenský trh.
„Albert patří k jedné z nejúspěšnějších maloobchodních společností na tuzemském trhu a díky více než 300 prodejnám po celém Česku osloví miliony zákazníků týdně. Na působení v marketingovém týmu se proto velmi těším a považuji to za další profesní výzvu,“ říká Kateřina Harris. „Ráda bych se při našich aktivitách zaměřila na zdravý životní styl a podpořila vnímání obchodů Albert jako dobrého a odpovědného souseda ve všech lokalitách, kde působí,“ dodává.
Kateřina se ve svém volném čase věnuje především své rodině. Ráda také cestuje.
Zdroj: AHOLD Czech Republic, a.s.
Praha, 25. června 2017