Vstoupila již vaše prodejna do 21. století? Které technologie a vychytávky pomohou přitáhnout zákazníky a uspět v tvrdé konkurenci českého retailu? Dokážete jim spolu s dodavateli nabídnout bezchybný zážitek z nákupu? Chcete vědět víc? Stačí se přihlásit na 5. ročník semináře VYBAVENÍ PRODEJNY letos s podtitulem Vymazlete svou prodejnu k dokonalosti a nezapomeňte na technologie!
Termín konání: 11.11. 2021 v čase 9:00 – 16:00
Místo konání: Sál Euforie, GRANDIOR PRAGUE HOTEL, Na Poříčí 42, Praha 1
Organizátor: časopis Retail News a Press21 s.r.o.
Odborný garant: Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR
Registrace na: https://www.retailnews.cz/vybaveni-prodejny-112021/ nebo na mailu: klanova@press21.cz
Výběr z programu
KOMFORT PRO ZÁKAZNÍKA, VYŠŠÍ EFEKTIVITA PRO OBCHODNÍKA
- Investice do modernizace prodejen v ČR covid nezastavil
Ekonomický význam sektoru obchodu a služeb roste. Udržuje růst mezd, nabírá nové zaměstnance a investuje do modernizace prodejen a výstavby nových. Ročně se jedná o částku více než 15 mld. korun.
Aktuální data Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR
- Efektivní komunikace nejen pro vaše prodejny
Jistě už jste někdy čelili situaci, že zákazník ve vaší prodejně potřeboval poradit a hledal zaměstnance, který by mu pomohl a zákazník zrovna nemohl nikoho najít. Řešení pro týmovou komunikaci pomáhá takovýmto situacím předcházet a zvyšovat spokojenost zákazníků.
Case study společnosti Joyce ČR
- Integrované energetické řešení chlazení, vytápění a klimatizace moderní provozní jednotky – představení pilotního projektu Viessmann a řetězce Penny Market
Karel Fořt, regionální ředitel, Viessmann Refrigeration Solutions, Central Eastern Europe + zástupce společnosti Penny Market
- Pomocníci moderního retailisty: RFID a analytika
Ochrana zboží, ale i další využití RFID např. pro inventarizace. Analytika na kamerových systémech (např. tzv. shelf sweep – když v jednom okamžiku zmizí z regálu větší množství zboží, systém upozorní obsluhu).
Kateřina Klosová, Retail Sales Manager, Eastern Europe, Sensormatic
VÝZNAM ZÁKAZNICKÉHO ZÁŽITKU POROSTE
- Dostupnost zboží na regále – jak reaguje zákazník, když na regále nenajde, co hledá?
Tomáš Martoch, Senior manažer, Česko-slovenská iniciativa ECR + data z výzkumu GfK
- Moderní technologie pomohou vylepšit zákaznický zážitek i dostupnost zboží na regále – diskuze / video vstupy
Nikola Pleska produktový manažer, Microsoft + jeho hosté
POHODLNĚ PRO ZÁKAZNÍKA, EFEKTIVNĚ PRO OBCHODNÍKA
- Význam chytrých kamer pro retail
Co umí inteligentní kamerové systémy navíc oproti klasickým bezpečnostním kamerám?
Case study společnosti Konica Minolta
- COOP nově: e-shop, chladicí výdejní boxy i kavárny
Rok 2020-2021 urychlil plánované aktivity COOPu nejen v oblasti digitalizace. Byl spuštěn e-shop, instalují se výdejní boxy, u některých prodejen najdou zákazníci kavárnu.
Lukáš Němčík, Head of Marketing & Development, Svaz českých a moravských spotřebních družstev, Skupina COOP, COOP Mobil
- Využití nových technologií z pohledu legislativy
Na co by si měl dát obchodník pozor, aby si tzv. nezadělal na problémy…
David Hron – advokátní koncipient, advokátní kancelář Noerr
15:45-16:30 Závěrečná diskuze – Networking
Ukázka z programu předcházejících ročníků: http://retailnews.cz/konference
Praha, 26. září 2021