Jana Trnovská se stala ředitelkou Wolt Marketu

Technologický startup Wolt spustil v Česku Wolt Market, službu zaměřenou na expresní doručování potravin a dalšího zboží z vlastních obchodů. Ředitelkou Wolt Marketu pro Českou republiku a Slovensko se stala Jana Trnovská. Jejím úkolem bude budovat samostatnou organizaci a vést expanzi Wolt Marketu do všech měst, kde Wolt rozváží.

První Wolt Market byl v Česku otevřen 24. listopadu na pražském Smíchově. Funguje jako kamenný obchod určený k rozvozu. V nabídce má přes 2 000 produktů, primárně potravin, drogerie či potřeb do domácnosti, které kurýři doručí v průměru do 20 minut od objednávky. Česko se tak spolu s Finskem, Řeckem a Dánskem stalo jedním z prvních států, kde služba funguje.

General Manager pro Česko a Slovensko

Ředitelkou Wolt Marketu pro český a slovenský trh, kam má služba dále expandovat na přelomu roku, se stala Jana Trnovská (30). „Z Wolt Marketu chci vytvořit firmu, kde budou výsledky stejně důležité jako transparentnost a důvěra. Místo, kam budou lidé přicházet z jiných firem, protože budou chtít pracovat právě tady. Druhou prioritou je prospívat po zaběhnutí firmy širší společnosti – například díky vytváření pracovních příležitostí pro znevýhodněné skupiny a podobně,” předznamenává.

Jana se narodila na Slovensku, absolvovala britskou střední školu v Bangkoku a poté studovala mezinárodní vztahy na prestižních univerzitách v Paříži a Londýně. Působila jako hlavní státní poradkyně na slovenském ministerstvu vnitra a jako programová ředitelka nevládní organizace LEAF. V roce 2017 se stala spoluzakladatelkou finančně-technologického startupu RapidData a následně pracovala jako mezinárodní konzultantka pro americkou společnost McKinsey & Company, kde radila globálním společnostem s vývojem byznysových strategií a řízením strategických transformací.

Budování týmu

„Od finské centrály jsme získali obrovskou volnost, a s tím i velkou zodpovědnost. Společně s celým týmem a kolegy z  Finska či Řecka jsme již od počátku nastavovali komplexní strategii pro český i slovenský trh. Český tým má momentálně 20 lidí, z čehož je 7 zaměstnanců v centrálním týmu a zbytek je personál, který bude pracovat v obchodech,” vysvětluje ředitelka Wolt Marketu pro Českou republiku a Slovensko. Počet zaměstnanců bude v následujících týdnech dále růst jak na pozicích v centrálním týmu, tak v obchodech. „Nabíráme každý týden. Hledáme lidi, kteří naši situaci vidí jako jedinečnou příležitost k tomu, aby mohli ovlivnit podobu Wolt Marketu v budoucnu,” dodává Trnovská. Ještě v tomto měsíci by se v její režii měl otevřít Wolt Market v Holešovicích a další nové obchody jsou naplánovány na začátek příštího roku.

 

Zdroj: Communication Lab

Praha, 16. prosince 2021