Ipsos oznámil akvizici majoritního podílu ve společnosti MGE Data, která je předním hráčem v oblasti měření venkovní reklamy.
Společnost MGE Data byla založena v roce 1996. Specializuje se nanávrh, vývoj a výrobu zařízení a řešení pro aplikace v oblasti mobility, geo-marketingu a mediálního výzkumu.
Ipsos je světovým lídrem v oblasti měření venkovní reklamy (OOH) a kromě Velké Británie a Austrálie navrhl systémy měření OOH i na dalších trzích, jako je Francie, Švédsko a Brazílie. Akvizicí společnosti.
MGE Data se nabídka služeb obou společností rozšíří do patnácti zemí na celém světě, což přispěje ke generování údajů o sledování OOH pro téměř 1,5 milionu reklamních ploch.
Jakub Malý, Managing Director Ipsos, k tomu říká: „Velmi nás těší, že spojením s MGE Data v rámci Ipsos sítě dále posilujeme pozici českého know-how a expertízy v celosvětovém měřítku.“
Zdroj: Ipsos
Praha, 14. července 2021