Charitativní akce „Z lásky k dětem“vynesla 1 082 287 Kč

Ve středu 7. října 2015 byla ukončena společná charitativní akce „Z lásky k dětem“, při níž se spojily organizace Český červený kříž a společnosti P&G a Kaufland, aby pomohly potřebným dětem.

Projekt podpořila také moderátorka Lucie Křížková, matka tříletého chlapečka. Jedno procento z ceny prodaného výrobku značek P&G v prodejnách Kaufland zamíří prostřednictvím Českého červeného kříže k dětem v tísni.

Kaufland_Kampan Z lasky k detem_fotoKaždý, kdo si od 27. srpna do 7. října v prodejnách Kaufland zakoupil výrobek značek P&G (např. Pampers,  Always, Ariel, Lenor, Jar, Bonux a další), přispěl potřebným dětem prostřednictvím Českého červeného kříže jedno procento z ceny těchto produktů. Za šest týdnů se vybrala úžasná částka – 1 082 287 korun.

Ve čtvrtek 8. října 2015 byl projekt slavnostně ukončen akcí u prodejny Kaufland na pražském Jarově. Za přítomnosti novinářů, ale také maminek a dětí z několika azylových domů, k nimž bude finanční pomoc směřována, si z rukou zástupců společnosti P&G pana Beny a společnosti Kaufland pana Michaela Šperla šek s vybranou částkou převzala zástupkyně Českého červeného kříže Miroslava Jirůtková, vedoucí Programového oddělení úřadu ČČK. Předávání se zúčastnila také ambasadorka projektu moderátorka Lucie Křížková.

Celý den pak byl pro děti a jejich rodiče před Kauflandem připravena zábava i osvěta. Facepaiting, balónky, malování a také základy první pomoci, které si všichni mohli vyzkoušet za asistence odborníků z řad Českého červeného kříže.

 

Zdroj: Kaufland

Praha, 14. října 205