Společnost Hornbach představuje novou marketingovou kampaň s názvem „Oli objevuje“. Cílem kampaně je ukázat kutilům i profesionálním stavitelům, jaká je přidaná hodnota projektových marketů Hornbach. Kampaň zdůrazňuje komplexní služby projektového marketu, poradenský servis, pohodlný nákup stavebnin (Drive-In), tedy možnost přistavení vozu přímo k regálu, nebo například dopravu, montážní servis, ale také rámování, plánování kuchyní, koupelen či zahrad. Koncept kampaně, jenž svým laděním a provedením oslovuje zejména mladší skupinu kutilů, již tradičně vznikl v reklamní agentuře Heimat v Německu. Webová microsite pochází z dílny webguerillas, o lokalizaci v České republice na Slovensku se postaralo místní marketingové oddělení Hornbachu.
Kampaň, která zahrnuje deset 10 vteřinových spotů, je v ČR nasazena od 8. června. Čtyři hlavní běží na TV Nova, Prima Cool/Zoom, České televizi a na webech s vysokou návštěvností. Televizní a online propagaci dále doprovází outdoorová reklama spolu s komunikací v místě prodeje a na sociálních sítích projektového marketu Hornbach.
Linky ke kampani:
Oli na cestě Hornbachem aneb virtuální a interaktivní prohlídka Hornbachu: www.hornbach.cz/prohlidka
Spoty kampaně: https://www.youtube.com/watch?v=c-8Sb9Um0_A&list=PLwD5RLR4SaJfRwNq-SKEK8hC2qFrw8a7j
Zdroj: Hornbach/Native PR