H&M otevírá v Myslbeku svou největší prodejnu v České republice

Pražskou high street Na Příkopě a nákupní galerii Myslbek si pro svou vlajkovou prodejnu vybralo vedení světoznámého módního řetězce H&M. Obchod expandoval na 4 000 m2, čímž se stal největším v České republice. Koncept je postavený na nejpestřejší nabídce oblečení a módních doplňků pro ženy, muže i děti, kterou ještě rozšiřují kolekce bytového textilu a zařízení H&M Home a kosmetiky H&M Beauty.

Nově se bude řetězec v Myslbeku prezentovat také limitovanými edicemi, které vznikly ze spolupráce s proslulými návrháři a módními designéry. Aktuální volba padla na Jeremyho Scotta a Moschino.

„Z prodejny, kterou jsme otevřeli v roce 2005 a která v roce 2013 prošla rekonstrukcí, se nyní stává flagship, co znamená, že je to největší obchod v České republice v nejlepší lokalitě a s kompletním sortimentem, který značka nabízí,“ vysvětluje Lukasz Janowski, Area Manažer H&M pro Českou republiku.

Slavnostní otevření proběhne v sobotu 30. června od 9:00.

Pro prvních 150 zákazníků je připravena dárková karta v hodnotě 500 Kč a pro prvních 200 platících zákazníků i malý dárek. Dopolední nákupy zpříjemní také živá produkce DJs.

„Během posledních měsíců se v Myslbeku podařilo vybudovat úžasné prodejní zázemí této prestižní značky. Návštěvníci Myslbeku mohou využít širokou nabídku módy v několika cenových segmentech – od každodenních kompletů po výlučné značky jako Karl Lagerfeld. Řada značek u nás má své vlajkové prodejny, což je pro zákazníky zárukou výjimečné nabídky i zážitků,“ říká Zdeněk Hausvater, ředitel Myslbeku.

Větší prostory umožňují H&M ještě kreativnější práci s aranžemi a rozšířenou nabídkou módy a módních doplňků. Ta vychází vstříc poptávce tuzemských zákazníků. Nepřehlédnutelné budou rovněž výlučné kolekce vzešlé ze spolupráce s progresivními módními návrháři, které mají potenciál oslovit také zahraniční návštěvníky. Jde konkrétně o exkluzivní kolekce STUDIO, CONSCIOUS EXCLUSIVE nebo DESIGNER.

Díky rozšíření mohou zákazníci nově využít dva vstupy – jeden přímo z ulice Na Příkopě, druhý z nákupní galerie. Obchod bude spojený ve spodním podlaží. Modernizací prošlo rovněž zázemí pro nakupující, včetně převlékacích kabinek. Interiér definuje kombinace přírodních materiálů: dřeva, oceli a kamene (např. mramoru/vápence). Prostor byl světlen a doplněn o řadu prvků, jako jsou zrcadla, leštěná ocel a LED světelné elementy. Na nákupy zákazníkům posvítí dekorativní lampy a další světelné efekty.

„Otevřením vlajkové prodejny H&M novinky v Myslbeku zdaleka nekončí. Velmi pozitivní ohlasy máme na rekonstrukci restaurace Coloseum i na jejich nový koncept Bakery. Během července bude ve velmi svěžím designu zpřístupněna restaurace Vapiano a další inovace chystáme i v samotné pasáži,“ doplňuje Zdeněk Hausvater.

 

Zdroj: Community s.r.o.

Praha, 28. června 2018