Giving Friday znamená darovat 5 % obratu na propojení generací

Nakupte 29. 11. 2019 v dm a přispějte tím na dobrou věc. Pomoc místo slev. Pod tímto heslem uspořádá společnost dm drogerie markt druhý ročník společensky odpovědné aktivity Giving Friday, která vznikla jako reakce na slevové šílenství známé veřejnosti jako Black Friday. Společnost dm chce ale i v letošním roce místo slev nabídnout pomoc tam, kde je to potřeba.

České Budějovice, 22. 11. 2019. Po loňském úspěchu společensky prospěšné aktivity Giving Friday, realizované pro zákazníky dm místo slevového šílenství Black Friday, společnost dm navazuje druhým ročníkem. Cíl je stále stejný: místo slev nabídnout pomoc a udělat svět kolem nás lepším místem pro život. Letos se společnost dm zaměřila na propojení dvou generací – dětí a seniorů. 5 % z obratu, který se uskuteční dne 29. 11. 2019 ve všech prodejnách a v online shopu dm v letošním roce, věnuje na aktivity, jejichž úkolem je posílení pouta mezi seniory a dětmi.

Celkový výtěžek tak poputuje vybraným domovům seniorů. „Pomáháme realizovat takové aktivity, které jsou z našeho pohledu pro společnost prospěšné a díky kterým můžeme jakýmkoliv způsobem pomoct tam, kde je to třeba“, uvádí k připravované aktivitě jednatelka společnosti dm Martina Horká. Peníze získané z letošního ročníku tak budou moci domovy seniorů využít na nejrůznější společné projekty, ať už jde o čas společně strávený s dětmi malováním, hraním divadla, zpíváním, vzájemným předčítáním nebo třeba společnými výlety či učením se od sebe navzájem.

Děti mohou seniory doprovodit do divadla, na procházku či do kina a ti jim mohou na oplátku poutavě vyprávět příběhy z jejich dětství. „Těch možností, jak propojit vzácné mezigenerační pouto, je nespočet. I proto věříme, že nám zákazníci pomohou pro děti a seniory získat co největší výtěžek“, doplňuje na závěr jednatelka společnosti dm Martina Horká.

Výhody i pro zákazníky

Jako motivaci k nákupu co největšího počtu zákazníků právě v pátek 29. listopadu, připravila společnost dm, stejně jako v loňském roce, speciální edici tzv. dm giving boxů. Ty budou k dostání za zvýhodněnou cenu 199 Kč, avšak produkty v nich obsažené mají hodnotu několikanásobně vyšší. Zakoupením dm boxů mohou tedy zákazníci přispět k navýšení celkového obratu a zároveň udělat sobě nebo svým blízkým radost. „Již nyní jsme zvědaví, jestli se nám v letošním roce podaří překonat loňský výtěžek, který činil 1,7 milionu korun,“ uzavírá Martina Horká.

 

Zdroj: dm drogerie markt Česká republika

Praha, 26. listopadu 2019