Zástupci oborových asociací POPAI CE a A3DR se dohodli na sloučení obou asociací do jedné asociace POPAI CE včetně propojení členské základny.
A3DR (Asociace třídimenzionální reklamy) je tradičním oborovým sdružením založeným roku 1997, které působí v oblasti reklamních, propagačních a dárkových předmětů a médií. Jejím hlavním cílem je rozvoj, networking a kultivace tohoto oboru.
POPAI CE je globální asociací založenou již v roce 1936 v USA, která působí i na českém trhu od roku 2001 prostřednictvím národní kanceláře POPAI Central Europe. Asociace POPAI CE dlouhodobě podporuje v rámci komplexního celoročního programu také oblast 3D reklamy jako významnou součást oboru marketingové komunikace a podpory prodeje a realizuje aktivity, které se tohoto oboru týkají jak pro své členy, tak i pro odbornou veřejnost.
V důsledku tohoto spojení asociace POPAI CE rozšíří program sekce 3D reklamy o nové aktivity a projekty, které budou znamenat další členské benefity a budou přispívat k rozvoji a prosperitě oboru 3D reklamy především skrze výzkumné projekty, vzdělávání, medializaci a networking.
POPAI CE navazuje na dlouhodobou tradici soutěže Hvězda 3 D reklamy, přebírá organizaci této soutěže a je jejím vyhlašovatelem.
Do kontinuálního vzdělávacího programu POPAI CE budou zařazena další aktuální témata z oblasti 3D reklamy jako například představení novinek a trendů na trhu 3D reklamy, prezentace případových studií projektů a kampaní s využitím dárkových předmětů a další.
POPAI CE bude dále podporovat širší medializaci oboru 3D reklamy formou tiskových zpráv, prezentačních materiálů v elektronické i tištěné formě, k nimž bude patřit i katalog všech exponátů soutěže Hvězda 3D reklamy, který bude distribuován odborné veřejnosti při vyhlašování výsledků soutěže, na seminářích a dalších odborných akcích, v rámci elektronických newsletterů atd.
Trh 3D reklamy se rovněž stane součástí analýz a průzkumů POPAI CE. Například monitoring investic do in-store komunikace, který je dlouhodobým průzkumovým projektem POPAI, bude rozšířen o oblast dárkových předmětů pro podporu prodeje. Monitoring tedy bude sledovat investice do vývoje a produkce tradičních POP nástrojů, digitální komunikace a dárkových předmětů. Dalším projektem je průzkum mezi zadavateli, který bude analyzovat postoje zadavatelů reklamy k dárkovým a reklamním předmětům.
Zdroj: POPAI CE
Praha, 25. ledna 2016