Nákupní centrum Freeport Fashion Outlet v loňském roce opět zrychlilo tempo svého růstu, oproti předcházejícímu roku dokonce téměř dvojnásobně.
Tržby celého centra, ve kterém si lidé mohou vybrat z více než 250 světových módních značek v 75 obchodech, meziročně narostly přes 15 % na necelých 1,5 miliardy korun. Celkový počet návštěvníků dosáhl v uplynulém roce kolem 1,8 milionu a ve srovnání s předcházejícím obdobím se zvýšil o přibližně 10 %. Do rekonstrukcí, relokací a nových obchodů investovalo centrum vloni zhruba 100 milionů korun.
Zvýšený zájem o nakupování ve Freeportu se projevil mimo jiné díky investicím do infrastruktury a modernizace prodejen, otevírání nových obchodů prémiových značek a v neposlední řadě i dalšímu zvyšování kvality služeb a nákupních zážitků spojených s atraktivními cenovými nabídkami. „Výsledek výrazně předčil naše očekávání, nárůst v tržbách i návštěvnosti byl patrný nejen v prodejně tradičně silných obdobích, ale i v průběhu celého roku. Letos bychom rádi na tento úspěch navázali, proto máme pro naše návštěvníky připravené, vedle osvědčených akcí, také novinky, včetně otevření dalších světově známých značek,“ řekl Jan Procházka, ředitel Freeport Fashion Outlet s tím, že jako první v tomto roce se nově návštěvníkům představí španělská značka Desigual.
Zdroj: Botticelli, s r.o.
Praha, 31. ledna 2016