Footshop plánuje otevřít nové vlajkové prodejny na několika zahraničních trzích, první z nich přibude už v dubnu v Budapešti. A navíc se chystá rozšířit svůj vývojářský tým pro realizaci nových produktových záměrů.
Pro tuto expanzi se Footshop spojil s novým partnerem – investiční skupinou ENERN.
„Je to pro nás velice pozitivní zpráva, těší nás, že máme důvěru investora jako je ENERN, který do naší expanze investuje jednotky milionů eur. Zároveň je pro nás důležité mít za partnera někoho, kdo kromě financí může obohatit růst Footshopu i díky svému know-how z ecommerce“, vysvětluje CEO Footshopu Peter Hajduček.
„Boty jsou náš celodenní společník. Líbí se nám, že díky technologiím budou zákazníci mít v budoucnu mnohem větší slovo v tom, jaké tenisky a jak se budou vyrábět. Od prvního dne nás nadchlo, jak hluboko v hodnotách Petra a týmu je zakořeněná absolutní spokojenost zákazníka“, doplňuje investiční partner ENERNu Tomáš Pačinda.
V první čtvrtině roku 2018 přibude do portfolia prodejen Budapešť. „Do Budapešti po vzoru Prahy a Bratislavy chceme přinášet nejenom prémiové tenisky a oblečení, ale hlavně budovat novou komunitu. První kontakty s influencery slibují akce, na které se začínáme také těšit”, doplňuje Peter Hajduček.
Prodejna o rozloze 400 m2 se bude nacházet na Kristof Tér, jedné z prémiových adres v Budapešti. „Nová lokace je pro nás také novou příležitostí, jak uchopit po novu naší streetovou strategii firmy. Jedná se totiž o místo, které se nachází blízko rušné Vaci utca, která je obdobou pražské ulice Na Příkopech“, doplňuje Hajduček.
Tento primárně online sneakers & high street fashion retailer otevřel svůj první obchod v roce 2014 v Praze, o dva roky později následovala Bratislava. Již nyní má Footshop 11 jazykových mutací a rozesílá své zboží téměř do celého světa.
Zdroj: ENERN
Praha, 23. února 2018