Inovativní online retailer zaměřený na tenisky a prémiovou streetwear módu otevřel novou pobočku v Budapešti. Po Praze a Bratislavě se jedná o třetí kamennou prodejnu Footshopu.
Rozlohou patří obchod v Budapešti mezi ty největší. S celkovou plochou 400 m2 se nachází v blízkosti největší nákupní tepny maďarské metropole. Ve světě módního byznysu, ve kterém kamenných poboček spíše ubývá, jde možná Footshop proti trendu. Má k tomu ale jasné důvody.
“Kamenné prodejny jsou pro nás ve Footshopu velmi důležité, právě přes ně totiž dokážeme vybudovat naši komunitu. Nejsme jen obchod, ale i meeting point pro různé komunity, galerie nebo taneční parket podle toho, co je zrovna potřeba. Umíme udělat dobrou party a k tomu také prodáváme nejlepší streetwear brandy,“ vysvětluje brand manažer Tomáš Velický.
“Komunitě se snažíme dávat něco zpátky. Na Instagramu nás sleduje více než 250 tisíc followers, které zajímá, nejen jaké produkty máme, ale i co se u nás děje. Těší nás, že spirit Footshopu mohou od teď zažívat i naši zákazníci v Budapešti,“ doplňuje Tomáš Velický
V rámci otevíráni nové pobočky prezentoval Footshop v Budapešti na Budapest Central European Fashion Week také svoji kolekci oblečení s česko-slovenskou značkou LAFORMELA. Premiéru měla tato spolupráce již na pražském Mercedes- Benz Prague Fashion Weeku.
“Stejně jako přistupujeme k spolupracím s lokálními návrháři a značkami v České republice a na Slovensku, chceme se i v Maďarsku stát součástí zdejší módní scény a podporovat lokální designéry,” vysvětluje strategii a důležitost kolaborací mezi Footshopem a jinými značkami Velický.
Vize Footshopu je do budoucna jistá. Přibližovat se zákazníkovi a přinášet nejen do regionu střední Evropy kvalitní streetwear značky a naplno podporovat lokální módní komunitu.
Zdroj: Footshop
Praha, 5. května 2018