Evropský odborný veletrh obalů a obalových technologií FACHPACK se uskuteční v termínu od 28. do 30. září 2021. Buď na norimberském výstavišti s digitálním rozšířením, nebo jako digitální oborová akce.
„Abychom mohli pružně a v krátkém čase reagovat na epidemickou situaci, vytvořili jsme dvoukolejný koncept veletrhu, který našim zákazníkům i nám dává jistotu v plánování veletrhu FACHPACK 2021,“ vysvětluje Heike Slotta, Executive Director ve společnosti NürnbergMesse.
Dvojkolejný koncept veletrhu FACHPACK konkrétně znamená, že kolej 1 se zaměřuje na FACHPACK 2021 jako fyzický veletrh s kvalitním hygienickým konceptem a nabídne nový digitální doplněk „on top“, aby se veletrhu FACHPACK 2021 mohli zúčastnit i ti návštěvníci, na které dopadnou cestovní omezení. Pokud to bude vzhledem k epidemické situaci nutné, přejdeme na druhou kolej a nabídneme obalovému průmyslu čistě digitální akci s novými, zajímavými prvky. „Jsme tedy připraveni na všechny alternativy a můžeme obalové branži zaručit, že se tradiční setkání na konci září uskuteční,“ pokračuje Slotta.
Přípravy na veletrh v plném proudu
Přípravy na veletrh jsou již v plném proudu. Tým FACHPACK v současné době provádí „běžné“ přípravy na fyzický veletrh, plánuje výstavní haly s momentálně 860 přihlášenými firmami, připravuje atraktivní doprovodný program a aplikuje komplexní hygienická opatření pro zajištění bezpečné účasti vystavovatelů i návštěvníků.
Nové digitální prvky na platformě myFACHPACK
Současně vzniká digitální platforma myFACHPACK, která zákazníkům veletrhu FACHPACK nabídne novou, další přidanou hodnotu. Například cílený i spontánní online matchmaking a networking mezi vystavovateli a návštěvníky ještě před zahájením veletrhu. Na základě vyhledávání vystavovatelů nebo produktů a podle osobních zájmů budou generovány personalizované návrhy kontaktů. Kromě toho bude na myFACHPACK živě přenášen bohatý doprovodný program veletrhu. Tři fóra, PACKBOX, TECHBOX a INNOVATIONBOX, nabídnou po tři dny veletrhu keynote přednášky, prezentace a panelové diskuze, které budou k dispozici i po skončení veletrhu. Prezentace výrobků a firem na veletrhu, tak bude na myFACHPACK digitálně doplněna. Profily vystavovatelů obohatí nové funkce, např. videa, chaty, virtuální zasedací místnosti, přednášky nebo prezentace. Výhody fyzického veletrhu tak budou optimálně rozšířeny o moderní digitální možnosti.
Zdroj: PROveletrhy
Praha, 2. dubna 2021