Elektrické zubní kartáčky Oral-B se v Alze „chlubí“ recenzemi zákazníků

Značka potřeb pro zubní hygienu Oral-B společnosti Procter & Gamble připravila pro zákazníky v showroomech Alza nové vystavení elektrických kartáčků. To zaujme prémiovým provedením, které se kromě vzhledu a využití materiálů vyznačuje stimulací interakce zákazníka s vystaveným produktem.

oralb1Společnost DAGO, autor vystavení, využila mechaniku, kdy je uchopení kartáčku doprovázeno rozšířenou realitou prostřednictvím produktového spotu a zobrazením aktuálního hodnocení zákazníků z webových stránek Alza.

Hlavní motivací pro vytvoření tak výrazného vystavení byla snaha přimět zákazníka, aby kartáčky vyzkoušel. „Chtěli jsme spotřebiteli umožnit snadné a přesné seznámení s produktem. K tomu si navíc může udělat obrázek o spokojenosti ostatních zákazníků a využít tak jejich reference ke svému rozhodnutí o nákupu,“ říká k projektu Andrej Murgaš, který má na starosti strategii dentálních produktů ve společnosti Procter & Gamble pro český a slovenský trh. Vystavení dominuje dvoumetrová maketa nového produktu GENIUS, který obsahuje řadu pokročilých funkcí a nabízí i propojení s mobilním telefonem. Použití hi-tech prvků se tak přímo nabízelo.

Vystavení bude využíváno dlouhodobě a Alza jako klíčový partner poskytla v showroomech v Praze a Bratislavě plochu devíti čtverečních metrů. Realizace proto musela splnit vysoká očekávání. „3D maketa novinky GENIUS využívá světelnou indikaci režimů péče o zuby stejně jako reálný výrobek. Pokud zákazník přistoupí blíže, obrazovky jej vyzvou k uchopení jednoho z kartáčků. Následuje spuštění produktového spotu daného modelu spolu se zobrazením hodnocení zákazníků Alza, kteří si kartáček nedávno koupili,“ vysvětluje Martin Vorel, výkonný ředitel společnosti DAGO. „Vystavení je v Evropě ojedinělé a věřím, že pomůže v showroomu získat produktové novince nadprůměrnou pozornost, jakou si zcela jistě zaslouží,“ uvádí Andrej Murgaš.

Vystavení prokazuje svou technologickou pokročilost v komunikaci s nakupujícími, značce však poskytuje také cenná data pro marketing. „Systém monitoruje četnost i čas manipulace s vystavenými kartáčky. Tato data jsou v reálném čase dostupná přes webové rozhraní a jsou dále využita pro plánování podpory prodeje vystaveného sortimentu,“ doplňuje Martin Vorel.

 

Zdroj: DAGO

Praha, 23. října 2016