Drogistická síť ROSSMANN otevřela v posledních 2 měsících osm nových prodejen. Nyní tak v Česku provozuje už celkem 148 poboček. Zákazníci si díky tomu mohou užívat nákupy v moderním prostředí, ve kterém najdou nejširší drogistický sortiment v České republice včetně značkových výrobků a produktů privátních značek.
ROSSMANN se těší oblibě českých zákazníků už více než 25 let a neustále pracuje na dalších zlepšeních, která vycházejí vstříc požadavkům moderní doby. V roce 2018 například řetězec představil zcela nový obchodní koncept ROSSMANN. A život je krásnější.
Zároveň se dlouhodobě profiluje jako společensky odpovědná firma, která nabízí udržitelné produkty ohleduplné k životnímu prostředí. Pomáhá také potřebným prostřednictvím vlastního charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ a svou pozornost věnuje i dalším aktivitám spojeným s trvalou udržitelností. Každoročně například v okolí svých prodejen vysazuje vzrostlé stromy.
Stávající prodejny ROSSMANN průběžně modernizuje tak, aby se v nich zákazníkům nakupovalo co možná nejlépe, a zároveň hledá další atraktivní prostory v zajímavých lokalitách pro nové pobočky. V období od září do prosince letošního roku tak vznikly nové prodejny v celkem osmi lokalitách. Zatím poslední byla prodejna v Opavě, jejíž slavnostní otevření připadlo na polovinu prosince.
- Klatovy, Randova 151
- Prostějov, T.G. Masaryka 205/27
- Choceň, Retail Park Choceň, Pardubická G44
- Chrudim, Dr. Milady Horákové 10
- Praha 9 – Čakovice, OC Čakovice, Kostelecká ul.
- Chomutov – Otvice, Obchodní zóna
- Prostějov, Retail Park Tesco, Konečná 441
- Opava – Předměstí, OC Silesia, Těšínská 2914/44
„Naším cílem je nabídnout zákazníkům široký sortiment produktů a zároveň se snažíme, aby všechny naše pobočky byly přehledné, komfortní a hlavně dostupné co nejvíce lidem. Investujeme proto nejen do rekonstrukcí stávajících prodejen, ale otevíráme i nové. S výjimkou pobočky v Prostějově, která se přestěhovala z Žižkova náměstí na náměstí T. G. Masaryka, se v letošním posledním čtvrtletí jednalo o zcela nové prodejny. V Klatovech, Chocni, Chrudimi a Otvicích šlo navíc o naše úplně první prodejny v těchto lokalitách,“ uvádí Olga Stanley, manažerka komunikace ROSSMANN.
Nové prodejny se vyznačují vzdušným interiérem, ve kterém se zákazníci díky jednoduché sortimentní navigaci a šetrnému LED osvětlení snadno zorientují. Samozřejmostí je rychlé odbavení u pokladen a špičkový zakaznický servis. Zákazníkům je neustále k dispozici školený personál, který vždy rád poradí nebo pomůže s nákupem. U všech výrobků je zaručena příznivá cena a zároveň vysoká kvalita, která je pravidelně oceňována i ve spotřebitelských testech časopisu dTest.
Zákazníci oceňují také výhodné nabídky a slevové akce, jež lze najít v digitálním věrnostním programu ROSSMANN CLUB, který drogerie nabízí přes mobilní aplikaci. Tu již využívá rekordních více než půl milionu zákazníků a každým dnem přibývají noví.
Zdroj: FleishmanHillard
Praha, 17. prosince 2020