Na začátku listopadu MOA otevřela první dva obchody v atraktivních lokalitách Prahy a Brna. Nabízet zde bude široký sortiment módních doplňků, jako je bižuterie, vlasové doplňky, šátky, kabelky a další.
Brand MOA Paris je prověřen na více než 15 trzích světa a expanduje prostřednictvím tří obchodních modelů – formou master-franchisy, joint venture či přímým vstupem. Do České republiky a na Slovensko vstupuje ve formě master-franchisy, tedy spolupráce s vybraným partnerem, který může dále uzavírat smlouvy s dalšími franchisanty. MOA Paris partnerovi v rámci licence poskytuje veškeré zkušenosti s produktem, podporu z pohledu logistiky, IT systému, marketingu, výběru zboží a formy prezentace v obchodě. Vybraný partner do spolupráce přináší především znalost lokálního prostředí a manažerské, organizační a obchodní zkušenosti včetně finančního kapitálu pro rozjezd. Z pohledu trhu je v České republice stále prostor pro tento segment zboží, zejména pro sortiment s vysokou kvalitou.
MOA Paris sází na velmi odvážný až specifický design, který si může dovolit díky dlouholeté zkušenosti s laděním kombinací různých materiálů a prvků z různých kultur.
Na podzim letošního roku se otevírají první dvě prodejny, a to v obchodních centrech Westfield Chodov Praha a Galerie Vaňkovka Brno. Klíčová je volba frekventované lokality, neboť v případě nákupu módních doplňků hraje významnou roli impulsivnost v kombinaci se správným vystavením zboží. První měsíce provozu přinesou cenné zkušenosti a informace, od nichž se bude odvíjet strategie pro rok 2022, zejména pak volba zákaznicky nejatraktivnějšího sortimentu. V nadcházejícím roce předpokládáme otevření dalších 3-4 obchodů, dlouhodobým cílem je dosáhnout celkového počtu přibližně 15 prodejen v horizontu 3 let. V rámci marketingového mixu se značka zaměří na PR, sociální sítě a influencer marketing. ATL podpora bude lokální formou v místě OC.
Značka MOA se zaměřuje na módní doplňky jako prvek, který zvýrazňuje osobnost své nositelky. „Žena či dívka by si u nás měla vybrat takové doplňky, které ji přinesou radost,” přibližuje cíle brandu Libor Stodola, majitel master-franchisy pro český trh „Není potřeba neustále obměňovat šatník. Stačí přidat správně zvolené náušnice s náhrdelníkem nebo kabelku, a outfit dostane zcela nový nádech. Právě detaily zvýrazňující styl a osobnost bychom chtěli zákaznicím nabídnout.“
V prodejnách budou dostupné doplňky pro různé příležitostí. Pestrá a různorodá kolekce zahrnující jak etnické, tak designově klasické motivy nabídne doplňky laděné pro běžné nošení, pro obchodní jednání i pro slavnostní a výjimečné okamžiky. Kolekce kombinují prvky dřeva, kamene, zlata či kovu a barevně slaďují náhrdelníky, náramky či náušnice s dalšími doplňky, jako jsou pásky, kabelky či oblečení. V nabídce se objeví i kolekce určená pro nejmenší slečny.
Zdroj: agentura bokem s.r.o.
Praha, 8. listopadu 2021