Action, rychle rostoucí mezinárodní prodejce nepotravinového zboží, otevře 29. dubna svoji v pořadí šestou tuzemskou prodejnu. Nacházet se bude v Pardubicích na adrese Poděbradská 385. Řetězec Action, který na český trh úspěšně vstoupil v srpnu loňského roku, tak pokračuje v lokální expanzi a nabídne dalším zákazníkům překvapivě široký sortiment produktů za nízké ceny – od nezbytného zboží běžné spotřeby po produkty, jejichž cílem je dělat každodenní životy nakupujících o něco pestřejší a zábavnější.
Pardubice získají novou nákupní destinaci s neustále se měnícím, širokým sortimentem vysoce kvalitních produktů za nejnižší možné ceny. Na prodejní ploše zhruba 800 metrů čtverečních budou zákazníci nové prodejny Action moci vybírat z více než 6 000 produktů ve 14 kategoriích, včetně produktů osobní péče, vybavení pro domácnost, dekorací, papírnictví a hobby potřeb, sportovního a volnočasového vybavení či hraček. V obchodech Action je k dostání zboží dobře známých i privátních značek. Zhruba 1 500 položek pak stojí méně než 25 Kč. Prodejna v Pardubicích bude otevřena ve čtvrtek 29. dubna s otevírací dobou vždy od 8 do 20:00 hodin. Provoz v ní se bude řídit aktuálními hygienickými a bezpečnostními opatřeními a sortiment bude rovněž nabízen pouze v šíři, již dovolí stávající protikoronavirová vládní nařízení.
„Jsme nadšení z toho, že můžeme další zákazníky Action přivítat i v naší nové prodejně v Pardubicích a ukázat jim, o čem nakupování u nás je – o ‚malých cenách a velkých úsměvech‘. V uplynulých měsících jsme měli možnost sledovat, jak obliba Action mezi Čechy roste, a to navzdory omezením zapříčiněným pandemií koronaviru. Každý týden do našich obchodů zavítá více a více zákazníků, pro které samozřejmě pečlivým dodržováním hygienických opatření zajišťujeme bezpečné prostředí,“ říká Monique Groeneveld, generální ředitelka Action pro český trh. „Za otevřením nové prodejny stojí skvělá práce celého našeho týmu. Ráda bych poděkovala všem zaměstnancům za jejich neutuchající nadšení, týmového ducha a skvělé nasazení,“ dodává.
Prodejní koncept, který si získává zákazníky prvkem překvapení a nízkými cenami
„Překvapení“ a „nízké ceny“ jsou faktory, jež Action odlišují od mnoha dalších tržních hráčů ze segmentu nepotravinových diskontů. Tato kombinace vytváří nákupní zážitek, díky němuž si prodejny Action získaly přízeň zákazníků ve všech osmi evropských zemích, kde řetězec působí. „Vidíme, že našemu konceptu se v České republice dostává skvělého přijetí, z čehož máme velkou radost. Action zajišťuje produkty ve výborné kvalitě za nejnižší možné ceny a opravdu rozsáhlý, neustále obměňovaný sortiment, jenž na týdenní bázi přináší nová překvapení. Nakupování v našich obchodech nikdy není nudné – a právě to u nás zákazníci oceňují,“ vysvětluje Monique Groeneveld.
Každý týden je v prodejnách Action představeno více než 150 nových položek, přičemž dvě třetiny sortimentu se neustále mění. I díky tomu mají zákazníci vždy dobrý důvod k nové návštěvě. Pravidelnou součástí nabídky je i speciální sezónní zboží. Aktuálně prodejny Action, včetně pardubické pobočky, poskytují široký sortiment produktů s jarní tematikou a vybavení pro úklid zahrady. Zákazníci tak mohou vybírat z desítek praktických položek pro zahradnické a venkovní aktivity, dekorací, doplňků, hraček a dalších produktů, které jim usnadní a zpestří všední dny.
Nakupování u Action navíc může probíhat s klidným svědomím – velké spektrum nabízených položek je totiž certifikováno třetími stranami, jako jsou FSC, PEFC, FairTrade, BCI, OekoTex a další, což indikuje původ z udržitelných zdrojů nebo udržitelné způsoby jejich výroby.
Vytváření nových pracovních pozic a možností profesního růstu
V pardubické pobočce Action bude působit přibližně 15 zaměstnanců – od pracovníků zajišťujících operativní chod prodejny a asistentů vedení prodejny po samotný management. Do svého týmu Action vybírá členy z různých prostředí, s rozmanitými profily a nabízí flexibilní pracovní podmínky.
Na základě způsobu fungování svých prodejen, růstových plánů a celkové firemní kultury Action nejen vytváří nové pracovní příležitosti v lokálních komunitách, ale svým zaměstnancům poskytuje také řadu příležitostí k profesnímu rozvoji. V roce 2020 bylo napříč pobočkami Action v Evropě povýšeno více než 1 500 pracovníků. Zaměstnanci na Action oceňují pevně zažité firemní hodnoty, jež se prakticky promítají do každodenního provozu.
Zdroj: Best Communications
Praha, 28. dubna 2021