Jeden z předních poskytovatelů online platebních služeb v Česku PayU díky spolupráci se společností Mastercard nově umožňuje platby i přes službu Masterpass. Zákazníkům se tím zjednoduší online nákupy.
Místo opakovaného zadávání svých platebních údajů budou moci přes mobilní aplikaci zaplatit jen načtením QR kódu. Obchodníci, kteří spolupracují s PayU, tak nabídnou svým zákazníkům bohatší výběr bezpečných online plateb.
Pro kupující novinka znamená, že si mohou kromě běžných způsobů plateb zvolit i platbu mobilní peněženkou Masterpass ve všech online obchodech, které PayU využívají. Přitom nezáleží na tom, jaká zařízení kupující používají.
Český trh e-commerce roste velmi rychle. Očekává se, že počet online nakupujících dosáhne do roku 2020 5,2 milionu¹. Jedním z nejvýznamnějších trendů e-commerce v roce 2017 je navíc tzv. „personalizace“. Proto je nutné přizpůsobit nabídku potřebám a očekáváním zákazníka, a to včetně nabízených způsobů platby. I to je důvod, proč PayU zařazuje systém Masterpass do své sady moderních platebních metod.
„Naším cílem je nabízet jednoduchá řešení pro bezhotovostních platby na internetu. Kupující by měli mít možnost širokého výběru bezpečných online platebních metod. Zpřístupněním plateb Masterpass chceme zvýšit spokojenost klientů internetových obchodů,“ říká Barbora Tyllová, PayU Country Manager pro Českou republiku.
V současné době je služba Masterpass dostupná k platbám online či prostřednictvím aplikací u více než 2 000 spolupracujících obchodníků v České republice a na Slovensku. Celosvětově je k dispozici přes 340 000 obchodníků v 34 zemích světa. V systému je možné registrovat karty Mastercard, Maestro i Visa a transakce se zpracovávají online 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
„Globální platební služba Masterpass je jednou z nejrychlejších platebních služeb na světě, což nakupujícím na internetu znatelně usnadňuje nejenom platbu, ale také celý proces nakupování. Jsme rádi, že tyto pohodlné a bezpečné platby mohou kupující využívat i v rámci PayU,“ říká Luděk Slouka, Senior Product manažer společnosti Mastercard pro český, slovenský a rakouský trh.
1 APEK data – asociace pro E-commerce
Zdroj: Mastercard
Praha, 27. března 2017