V rámci adventních Obchůdků s Albertem se podařilo dětem vybrat rekordní částku přesahující 460 tisíc korun. Zákazníci si zakoupili tisíce originálních vánočních dárků a dekorací od dětí z dětských domovů a dalších organizací.
Projekt Nadačního fondu Albert probíhal od 25. listopadu do 20. prosince v téměř 70 obchodech Albert po celé České republice a zapojilo se do něj 66 dětských domovů a neziskových organizací.
„Těší nás, že jsme se mohli do projektu Obchůdky s Albertem zapojit. Děti prodej výrobků moc bavil a ze zájmu zákazníků měly velkou radost,“ říká Naděžda Vondroušová, ředitelka Dětského domova z Budišova nad Budišovkou na Opavsku, který byl jednou z téměř sedmi desítek zapojených organizací. „Výtěžek z prodeje využijeme při společně naplánovaných aktivitách, jako je například návštěva bazénu nebo filmového představení,“ doplňuje Naděžda Vondroušová.
Prodej, marketing a týmová spolupráce
Projekt Obchůdky s Albertem si klade za cíl přiblížit dětem zábavnou formou základy podnikání. V průběhu roku se účastnily kurzů vedených odborníky. „Během seminářů si děti postoupně osvojovaly důležité dovednosti, jako je volba sortimentu, chování k zákazníkům, marketingová pravidla i týmová spolupráce,“ vysvětluje Petra Režná z Nadačního fondu Albert. „Přejeme si, aby Obchůdky s Albertem byly pro děti cennou zkušeností a přípravou na jejich dospělý, především pak profesní život,“ dodává.
Všech 66 zúčastněných dětských domovů a neziskových organizací získalo finanční příspěvek od Nadačního fondu Albert na zakoupení surovin a materiálu pro výrobu vánočních produktů. Poté se děti vrhly do tvoření samotných vánočních dekorací a dalších dárků. Díky tomu tak získaly konkrétní představu o všech oblastech obchodu – od nákupu jednotlivých surovin až po sčítání pokladny po skončení prodeje.
Rekordní zájem i výdělek
V letošním roce se Obchůdky s Albertem setkaly s rekordním zájmem ze strany zákazníků. Celkově zakoupili tisíce výrobků v celkově hodnotě přesahující 460 000 korun. Veškerý výtěžek utržený v rámci projektu poputuje dětským domovům a organizacím a konkrétním dětem, které produkty vyráběly. Akce se konala v průběhu celého adventu v téměř 70 prodejnách Albert po celém Česku. Počet prodejních dní se letos vyšplhal na 102.
Zdroj: AHOLD Czech Republic, a.s.
Praha, 30. prosince 2016