Společnost MAKRO Cash & Carry ČR zahájilo rozsáhlou kampaň na podporu již třetího ročníku Dne soukromého podnikání. Ten proběhne za podpory jedenácti ambasadorů z řad skutečných podnikatelů v úterý 9. října. Ti mají svým příběhem inspirovat a zároveň přiblížit svět podnikání spotřebitelům.
Kampaň k podpoře Dne soukromého podnikání cílí na B2B i B2C a využije kompletní komunikační mix. V průběhu července a srpna měli podnikatelé příležitost zapojit se do Dne soukromého podnikání a připravit pro své zákazníky speciální akční nabídku na platformě www.denpodnikani.cz. K větší účasti na akci byli podnikatelé motivování také nabídkou mediálního prostoru v regionálním tisku zdarma.
Hlavní vlna kampaně zacílí v září a říjnu na koncové zákazníky, kteří mohou 9. října navštívit místní podnikatele a využít akční nabídky, přehled všech nabídek je k dispozici na www.denpodnikani.cz.
Komunikační linka „Podpořte svého souseda“ s využitím ambasadorů proběhne v online a tištěných médiích a to v regionálním Deníku, Blesku a MF Dnes. Od 24. září startuje televizní reklama na kanálech Nova Group, skončí 8. října a používat se budou 30 a 15vteřinové spoty.
Kampaň doplní rádio spot na Impulsu a v síti Radio Total. Na sociálních sítích bude probíhat podpora na Facebooku a YouTube.
Chybět nebude ani PR komunikace, která se opírá o výsledky studie mapující sousedské nakupování u nás od agentury Ipsos a mezinárodní průzkum zaměřený na drobné podnikání.
Při komunikaci MAKRO dále využívá i vlastní komunikační kanály, jako jsou letáky, e-mailing, webové stránky, včetně in-store komunikace. Cílit bude také prostřednictvím online a sociálních médií, kde aktivitu propojuje #LOVEOWNBUSINESS. Kampaň zajištuje interní tým ve spolupráci s agenturou DDB, PR komunikaci má na starosti agentura FleishmanHillard.
Letošní Den soukromého podnikání přináší ještě jednu novinku. Ve spolupráci s Asociací malých a středních podniků a živnostníků ČR, hlavním partnerem akce, naváže hned druhý den 10. října Den podnikatelů ČR. Vznikne tak největší celostátní iniciativa, která má podnikatele i jejich zákazníky spojit a podpořit sousedské nakupování a rozvoj místních komunit.
Zdroj: MAKRO Cash & Carry ČR
Praha, 25. září 2018