Společnost CBRE zprostředkovala pronájem prodejny potravin DELMART v Obchodním centru Letňany. V přízemní prodejně o rozloze téměř 500 m2 najdou zákazníci obchod s potravinami a bistro se salátovým barem. Jedná se už o osmou pobočku společnosti, která čerstvé a kvalitní potraviny na českém trhu prodává od roku 2014.
Nová prodejna rozšiřuje bohatou skladbu nájemců obchodního centra o místo, kde návštěvníci najdou prvotřídní potraviny z celého světa a kde se mohou zastavit a občerstvit se.
„Máme velkou radost, že po úspěšné rekonstrukci centra dochází k dynamickému růstu návštěvnosti, a že se nám do Letňan podařilo přivést další velice zajímavou značku. Naši zákazníci již tuto prodejnu netrpělivě očekávají. Jedná se o další, ačkoliv určitě ne poslední novinku, která obohatí centrum a přinese našim milým návštěvníkům zase něco nového. Delmart je moderní značka symbolizující zdravý životní styl, která se do nově zrekonstruovaného obchodního centra skvěle hodí,“ říká Daniela Špůrková, Key Account Manager Obchodního centra Letňany.
Společnost DELMART vstoupila na český trh v roce 2014 s konceptem prodejny potravin, který staví především na kvalitě. Velkou část sortimentu tvoří produkty od českých výrobců; ty zahraniční pak firma nakupuje přímo od dodavatelů v jednotlivých zemích, což se pozitivně odráží na cenách. DELMART má vlastní firemní pekárnu, bohatou nabídku „jídla s sebou“, bistro servíruje sendviče, burgery, saláty a polévky, snídaně nebo kávu. Tu v DELMART nakupují na burze a sami si ji praží.
„Nákupní centrum prošlo minulý rok rozsáhlou modernizací. Přibyly nové obchody a restaurace, nový vzhled dostal i hlavní vstup, v nabídce se objevila celá řada nových obchodů a mnoho stávajících nájemců své prodejny zrekonstruovali. Rekonstrukce odstartovala novou etapu nakupování v Letňanech, zákazníci jistě ocení příjemnější a vzdušnější prostředí, lepší orientaci i nové, a ještě lepší služby,“ doplňuje Milan Mašša, Head of Advisory & Transaction Services – Retail společnosti CBRE.
Rekonstrukce, jejíž rozpočet dosahoval několik stovek milionů korun, se zaměřila na prodejny i společné prostory centra. Asi nejviditelnější změnou je vybudování centrálního prostoru, propojení mezi novou prodejní zónou a food courtem nebo přivedení denního světla do této hlavní části. Výrazných změn doznal rovněž food court, který takřka zdvojnásobil svou plochu na 500 m2. Nová a velice prostorná zóna s restauracemi i rychlým občerstvením teď nabízí pestřejší a zdravější možnosti, jak utišit hlad. Příjemné, velké, a přesto útulné prostředí plné zeleně a barev pojme 350 lidí. Pro nejmenší návštěvníky pak centrum koncem loňského roku otevřelo zbrusu nový dětský koutek.
Obchodní centrum Letňany patří ke třem největším centrům v Praze. Svým zákazníkům nabízí nákupy téměř ve 200 obchodech známých světových značek na ploše přes 110 000 m2. Nejvíce jsou zastoupeny obchody s módou, doplňky a šperky. Samozřejmostí je nabídka dalších souvisejících služeb, jako je například čistírna oděvů, kadeřnictví, opravna obuvi, banky, lékárna či široká nabídka občerstvení. Součástí komerční zóny je také prodejna Baumax zaměřená na prodej stavebního materiálu, vybavení interiérů a zahrad.
Nakupování si zákazníci mohou zpestřit návštěvou multikina, aquacentra, zimního stadionu, krytých tenisových kurtů nebo okusit adrenalin v Hurricane Factory nebo Surf Aréně. Nabídku doplňuje prodejna nábytku KIKA.
Zdroj: CBRE Group
Praha, 3. dubna 2019