David Matoušek (39) nastoupí od 1. dubna 2021 na pozici Digital Marketing Director. Povede tým odpovědný za implementaci digitálních strategií společnosti, které budou zlepšovat zákaznickou zkušenost ve všech formátech a prodejních kanálech, ve kterých Albert působí.
David se dále bude podílet na rozvoji úspěšné mise značky Albert, která se v prodejnách svojí nabídkou zákazníkům zasazuje o to, aby jedli lépe a žili zdravěji.
„Jsem rád, že se mohu připojit k úspěšnému týmu společnosti Albert, která v posledních letech klade velký důraz na nabídku čerstvých a zdravých produktů pro zákazníky. Na své nové pozici využiji zkušenosti z předchozího působení ve Slevomatu, jedné z nejúspěšnějších českých e-commerce firem s obrovskou bází zákazníků,“ říká David Matoušek. „V Albertu se připojím do týmu 17 tisíc lidí a budu se moci podílet a spoluvytvářet činnosti Alberta v oblasti digitálních strategií a komunikace. Albert je inovativní společností a digitální oblast přináší pro maloobchod řadu nových příležitostí, jak lépe a cíleněji komunikovat se zákazníky,“ dodává.
David Matoušek přichází do Alberta se zkušenostmi ze Slevomatu, kde působil tři roky jako Marketing Director a společnosti Criteo v Mnichově, kde se věnoval budování pozice na trhu střední a východní Evropy. David vystudoval MBA se zaměřením na mezinárodní obchod na National Sun Yat-sen University na Tchaj-wanu. V prvních letech své kariéry sbíral zkušenosti ve firmách Google a LMC. Mezi dosavadní největší kariérní úspěchy řadí vybudování Slevomatu jako zážitkové značky a rozvoj jeho digitálních kanálů a dále také vybudování silné pozice na trhu pro Criteo.
Ve volném čase se David rád věnuje mentoringu a pedagogické činnosti. Mezi jeho záliby patří cestování i sport – je vášnivým běžcem a v poslední době ho baví překážkové OCR závody, jako je například Spartan Race. Kromě zdravého životního stylu ho k práci v Albertu dobře kvalifikuje také záliba ve zdravém jídle. Jelikož žil několik let v Asii, má rád zdravou východní kuchyni postavenou na variacích chutí koření a čerstvých surovinách.
Albert, inovace a digitální technologie
V několika posledních letech představil Albert řadu digitálních a technologických novinek, které se týkají jak inovací v prodejnách, tak digitalizace a robotizace administrativních systémů. Jako první maloobchodník v Česku zcela digitalizoval systém objednávek s dodavateli, který nyní usnadňuje práci tisícům dodavatelů zboží i služeb a zrychluje logistiku. Představil také objednávkový systém jednotlivých prodejen založený na strojovém učení a umělé inteligenci. Albert také postupně zavádí elektronické cenovky do prodejen, již dříve kompletně vyměnil pokladní systémy a v oblasti komunikace se zákazníky testuje v současnosti aplikaci Můj Albert v šesti jihlavských prodejnách.
Zdroj: Albert Česká republika, s.r.o.
Praha, 24. prosince 2020