Český elektro prodejce Datart kompletně zrekonstruoval prodejnu v Ústí nad Labem. Prodejna nyní zcela odpovídá osvědčenému konceptu „Prodejna 21. století“, jehož hlavním motivem je humanizace prostoru.
Prodejna Datartu se nachází v obchodním centru Forum, které je největším a nejznámějším nákupně-zábavním centrem v regionu. Slavnostní otevření prodejny proběhlo ve středu 13. března.
Značku Datart nese prodejna od října 2018, předtím se zde nacházela prodejna Euronics. Středně velkou prodejnu o rozloze 420 m2 přestavěl Datart podle nového konceptu za pouhých 40 dnů. Nyní působí mnohem vzdušněji, přehledněji a prostorněji a barevné členění a výrazné označení jednotlivých sortimentních skupin výrobků napomáhá k lepší orientaci nakupujících.
Oranžová barva představuje vše kolem vaření – tedy malé i velké kuchyňské spotřebiče; růžová pak produkty péče o vlasy; žlutá přináší produkty péče o tělo a nezbytnosti k úklidu domácnosti; zelenou barvu má sekce audio a video a podle modré barvy zákazníci poznají, že se ocitli v oddělení televizorů, mobilů, notebooků, PC a příslušenství. Zajímavostí je i LED osvětlení imitující denní světlo, které je pro oči zákazníků i zaměstnanců příjemnější.
„V prodejně vystavujeme to nejlepší z celé naší nabídky elektra a příslušenství s tím, že zde věnujeme velký prostor mobilům, nositelné elektronice, tabletům a notebookům, a to z důvodu vyššího zájmu ze strany zákazníků. Prodejnu zavážíme novým zbožím sedm dní v týdnu, tedy včetně víkendů a svátků,“ říká Iva Pavlousková, tisková mluvčí Datartu. O zákazníky se stará osm elektrospecialistů a prodejna slouží i jako výdejna e-shopových objednávek.
Zdroj: Datart
Praha, 14. března 2019