Další významný hráč na poli světové módy dorazil do Ostravy

MARC O’POLO přichází ve čtvrtek 3. prosince do Ostravy. Značka, která je velmi žádaná ve světě módy, má své kořeny ve Švédsku ve městě Stockholmu. Její vznik se datuje do roku 1967. Vyhledávaná je mezi milovníky pohodlí a ležérního městského stylu a její věhlas se velmi rychle rozšířil do celé Evropy i světa. Po několika jednáních míří značka do Ostravy do Outlet Arena Moravia, kde bude mít své exkluzivní zastoupení.

„Ano, mohu potvrdit, že do našeho nabízeného portfolia značek přibylo další významné jméno, MARC O’POLO,uvedla u příležitosti plánovaného otevření prodejny v Outlet Arena Moravia Šárka Kreissová, marketingová manažerka centra. Doplnila, že na návštěvníky, kteří přijdou na slavnostní otevření MARC O’POLO ve čtvrtek, čekají 20% uvítací slevy na veškeré oblečení.

„MARC O’POLO představuje nadčasovou módu, dbající na citlivý přístup k životnímu prostředí. Proto je 60 % jejích produktů vyrobeno v duchu udržitelné módy,“ představila filosofii značky Kreissová. Dodala, že její kolekce se tvoří za použití přírodních materiálů, které spolu s důsledným dodržováním puncu kvality představují rukopis MARC O’POLO. Značka se prezentuje svými kousky zajímavě kombinujícími princip jednoduchosti, přirozenosti, osobitosti a neokoukaných detailů a inovací.

Paradoxně i přes současné dění se nám do Outlet Arena Moravia podařilo přilákat tuto světovou značku. Pro příklad jsme v tomto roce otevřeli obchod se sportovní módou Quiksilver, Under Armour nebo fashion pro běžné nošení Esprit. V podzimních měsících přibyl nový zástupce v segmentu spodního prádla – Triumph a naše plány tímto zdaleka nekončí,“ naznačila Kreissová. „Je pro nás důležité, aby si každý zákazník našel u nás v centru svůj styl. Svůj důvod, proč se k nám rád
a opakovaně vrací,“
vysvětlila.

Nezapomněla také upozornit, že centrum je stále pravidelně a průběžně dezinfikováno a získalo certifikát SAFEGUARD zaručující vysoké standardy v oblasti bezpečnosti v souladu s požadavky pro zamezení šíření viru Covid-19. Je proto plně připraveno na plný provoz a nákupní sezónu před Vánocemi.

 

Zdroj: Crest Communications Ostrava s.r.o.

Praha, 4. prosince 2020