Společnost Coca-Cola uvádí na evropské trhy prémiovou značku ledových čajů FUZETEA. Globálně úspěšná a rychle se rozšiřující řada nápojů FUZETEA je založena na nápaditých spojeních čajového extraktu z udržitelné produkce, ovocných šťáv a bylinek či aromatických květů. V každé variaci přináší tato fúze jedinečný chuťový zážitek pro okamžiky relaxace a uvolnění.
Čaje FUZETEA jsou oblíbeny v již 52 zemích světa, a s recepturami upravenými dle gusta evropských spotřebitelů nyní přicházejí také na český trh. V našich obchodech tak nově najdeme rafinované příchutě jako zelený ledový čaj s příchutí manga a heřmánku, černý ledový čaj s příchutí citronu a citronové trávy, černý ledový čaj s příchutí broskve a ibišku, a také několik nízkokalorických variant.
„Chutě spotřebitelů se proměňují, a lidé si přejí širší výběr nápojů,“ říká Michal Blaško, marketingový ředitel společnosti Coca-Cola Česká republika a Slovensko a doplňuje: „Uvedení FUZETEA na český trh i po celé Evropě přináší řadu nových a překvapivých chuťových kombinací. Ledové čaje k okamžité spotřebě jsou důležitým a rychle rostoucím segmentem. Naše společnost je na čele trendu s nápoji jedinečných chutí, které spotřebitelé vyhledávají.“
Uvedení značky FUZETEA podpoří nápaditá marketingová kampaň založená na zkušenosti, kterou již sdílí spotřebitelé po celém světě. Totiž že fúze pečlivě vybraných ingrediencí dokonale osvěží smysly a zároveň přinese pocit uvolnění. Televizní spot určený pro celou Evropu se přitom natáčel také v České republice a objevuje se v něm mimo jiné známý pohled na meandry řeky Vltavy.
Čaje FUZETEA se budou vyrábět rovněž v českém závodě Coca-Cola HBC v Praze – Kyjích. Pět různých příchutí bude určeno pro šest zemí (Česko, Slovensko, Polsko, Maďarsko, Rakousko a Švýcarsko), v průběhu léta ale mohou nápoje z Česka zamířit do více než 20 různých států. “Naše linka na produkci FUZETEA ve skle zvládne vyprodukovat 24 tisíc lahví za hodinu. Linka na produkci PET lahví vyrobí za hodinu buď 25 tisíc lahví 0,5l nebo 16 tisíc lahví 1,5l,” říká technicko-provozní ředitel Coca-Cola HBC Jan Turek.
Značka FUZETEA byla uvedena na trh v roce 2012 a dnes je jednou z nejrychleji rostoucích značek v portfoliu společnosti Coca-Cola, která generuje obrat v rovině miliard dolarů. Nízkokalorické varianty jsou slazené cukrem, fruktózou a extraktem ze stévie. Odrážejí tak stoupající poptávku spotřebitelů po výrobcích se sníženou kalorickou hodnotou bez kompromisu v oblíbené chuti.
Zdroj: Coca-Cola Česká republika
Praha, 20. ledna 2018