Česká společnost Rondo.cz, která se zaměřuje na komplexní outsourcing věrnostních programů a spotřebitelských soutěží, představuje se začátkem roku 2018 hned dvě velké novinky. První z nich je dosažení milníku 500 tisíc uživatelů, druhou pak start expanze na zahraniční trhy. Český nápad, který nemá zatím ve světě konkurenci, se totiž rozhodli zakladatelé přenést na další evropské, ale i světové trhy.
„Rondo.cz funguje v ČR od začátku roku 2017, v plné verzi od dubna 2017 a za tu dobu se nám podařilo dosáhnout ještě lepších výsledků, než jsme očekávali. Tím je nejen dosažení mety půl milionu uživatelů, ale zejména získání více než 60 firem, které se rozhodly využít našeho netradičního, ale funkčního řešení věrnostních a motivačních programů postaveného na nejnovějších trendech v e-commerce a gamifikaci.
Pro příklad, obraty zákazníků, kteří díky Rondo nakoupili opakovaně nebo byly nově přivedeni ze sítě Rondo, činily jenom za prosinec 2017 47,5 mil. Kč,“ prozrazuje zakladatel a autor myšlenky Lukáš Vršecký.
Rondo.cz plánovalo expanzi na zahraniční trhy již při startu projektu a tento krok se ukázal jako příhodný právě teď. „První rok fungování a výsledky dokázaly, že se jedná o funkční projekt s velkým potenciálem. Druhým důkazem je to, že někteří naši klienti jsou nadšeni z přínosu posílení věrnosti zákazníků a přímého dopadu na tržby, takže nás samy tlačí k realizaci stejného řešení na dalších světových trzích, kde působí,“ doplňuje Lukáš Vršecký.
Jak vůbec Rondo.cz funguje? Jedná se vlastně o komplexní outsourcing věrnostního systému a spotřebitelských soutěží, který má od začátku jasný cíl – přinášet zákazníkům novou formu nákupu spojenou se zážitky a prvky hry, firemním partnerům pak loajalitu zákazníků či motivaci k dalším nákupům.
Konkrétně motivuje k častějším nákupům určitých produktů, nákupům souvisejících produktů či služeb, nákupům nad určitou cenovou hladinu a také například upřednostnění partnera Rondo.cz před konkurenčním obchodem či službou. Motivace však nemusí být využita jen k ovlivňování nákupního chování, ale také například k výběru prodejcem preferovaného způsobu dopravy nebo platby či k včasnému vyzvednutí zaslaného zboží a podobně.
Mezi stávající partnery využívající Rondo.cz patří například pojišťovna AXA, Asus, Království hraček Bambule a Sparkys, HM Studio hračky, Dobrá miska, Boardstar.cz, Stovkomat, sLéky a další.
S originálním nápadem nového řešení věrnostních a motivačních programů využívajících prvky gamifikace a nových trendů v e-commerce přišel Lukáš Vršecký, bývalý B2B manažer společnosti Alza. Nápad se zalíbil investorům Janu Hřebabeckému a Tomášovi Kučerovi a ti se rozhodli nově založenou firmu nejen zainvestovat, ale podílet se i na jejím denodenním řízení a rozvoji.
Zdroj: Rondo.cz
Praha, 25. ledna 2018